سرمربی برایتون: جهانبخش لیاقت گلزنی را داشت/ رفتار او در تمرینات مثال‌زدنی است

سرمربی برایتون: جهانبخش لیاقت گلزنی را داشت/ رفتار او در تمرینات مثال‌زدنی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال برایتون عملکرد بال ایرانی تیمش را در جریان پیروزی خانگی مقابل بورنموث ستود و از رویکرد او ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال برایتون امروز (شنبه) در نخستین بازی از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس موفق شد میهمانش بورنموث را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که در این بازی گل نخست تیم میزبان را در دقیقه سوم به ثمر رساند.

این اولین گل جهانبخش برای برایتون بود ضمن اینکه او برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر طی فصل جاری به میدان می‌رفت.

گراهام پاتر، سرمربی برایتون پس از بازی در گفت‌و‌گو با شبکه BBC از عملکرد بال ایرانی تیمش و صبوری او برای به دست آوردن فرصت بازی در لیگ برتر (برای اولین بار از روز هشتم دسامبر و در کل دومین بار در این فصل) ابراز رضایت کرد و گفت: فکر می‌کنم که گلزنی علیرضا، لحظه‌ای فوق‌العاده را برای تمام تماشاگران حاضر در استادیوم ساخت به خصوص برای خود علی. او لیاقتش را داشت، چون سخت کار کرده بود. می‌دانم که او می‌خواهد فوتبال بازی کند، اما مجبور بود در پشت صحنه تلاشش را انجام دهد و به هم‌تیمی‌هایش کمک کند.

پاتر افزود: رفتار علی در تمرینات روزمره ما مثال‌زدنی بوده است. اینکه او توانست به ما برای کسب سه امتیاز بازی کمک کند، اتفاق خوبی بود. این همان چیزی است که ما می‌خواهیم که او انجام دهد و امروز این اتفاق رخ داد.

جهانبخش پیش از این تنها یک بار در این فصل از لیگ برتر به میدان رفته بود که 20 روز پیش مقابل ولورهمپتون بود و در آن به‌عنوان بازیکن تعویضی 22 دقیقه بازی کرد. امروز اما از ابتدا تا دقیقه 84 در میدان حضور داشت.


4344