لباس عجیب هافبک کناری وستهام در رختکن؛ آدم برفی!

لباس عجیب هافبک کناری وستهام در رختکن؛ آدم برفی!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر بازیکنان زیادی سعی کردند که سال 2020 را به شکل متفاوتی جشن بگیرند و حالا یکی از عجیب ترین تصاویر منتشر شده از جانب مایکل آنتونیو هافبک کناری وستهام بوده است که لباسی شبیه آدم برفی به تن کرده است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که خودش را به شکل آدم برفی در آورده است و حتی از بینی درازی به شکل هویج استفاده کرده است. در ویدئوی منتشر شده، آنتونیو با صدایی عجیب ترانه ای به نام Walking in the Air را می خواند. این بازیکن همچنین تصویری از خودش در رختکن خالی وستهام با این لباس عجیب منتشر کرده است. 

این بازیکن 29 ساله انگلیسی در این پیام، کریسمس را به هوادارانش تبریک گفته است. او خودش را Michail AnSwonio Man نامیده تا به نوعی با دو کلمه " مایکل آنتونیو" و آدم برفی" (Snowman به زبان انگلیسی) بازی کلامی کرده باشد. 

البته چند ساعت بعد از این ویدئو در رسانه ها خبری منتشر شد که مایکل آنتونیو با خودرویش در منطقه بالهام در لندن تصادف کرده که خوشبختانه هیچ کسی در این تصادف صدمه جانی ندیده بود. آنتونیو با خودروی لامبورگنی خود به در حیاط یکی از همسایه هایش کوبیده بود. گفته می شود که این بازیکن در لحظه تصادف لباس عجیب آدم برفی را به تن داشته است.