ساکت الهامی: پیکان غافلگیرمان کرد/ زمین بازی بی‌کیفیت بود

ساکت الهامی: پیکان غافلگیرمان کرد/ زمین بازی بی‌کیفیت بود

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فکر نمی‌کردیم پیکان این‌قدر خوب بازی کند. آنها ما را غافلگیر کردند.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی پس از پیروزی سه بر دو تیم فوتبال تراکتور برابر پیکان تهران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی داشته باشیم، متأسفانه زمین بازی بی‌کیفیت بود و برخلاف شکل ظاهری‌اش، اصلاً نمی‌شود در آن بازی کرد بخصوص تیم ما که همه سرعتی هستند و بازی روی زمین انجام می‌دهند.

وی در ادامه گفت: بچه‌های ما در نیمه دوم آنچه را که خواستند در زمین اجرا کردند و من بیشتر ناراحت هستم درحالی‌که پیکان هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشت، دوبار توانست دروازه ما را باز کند. پیکان ما را غافلگیر کرد و من انتظار نداشتم این تیم آنقدر خوب برابر ما بازی کند اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره جذب بازیکن جدید و شرایط تراکتور افزود: این سؤالی است که چندین‌بار جواب داده‌ام، تا روزی که در تراکتور باشم صادقانه کار می‌کنم، تمام تمرکزم را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت و امیدوارم بتوانم با کمک بازیکنان، این مسیر را ادامه دهم.

الهامی در خصوص شرایط تراکتور در نیم فصل دوم گفت: تیم ما بازیکنانی دارد که خیلی‌ها آرزوی داشتن آنها را دارند، اما در چند پست باید تقویت شویم و تلاش می‌کنم تا با جذب چند بازیکن، نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در تراکتور خواهید ماند یا خیر؟ اظهار داشت: این موضوع را باید مسئولان باشگاه توضیح بدهند نه من.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان خاطرنشان کرد: از زنوزی متشکرم که به من اعتماد کرد و من امیدوارم جواب اعتماد او و طرفداران تراکتور را تا به امروز داده باشم.

7655