فرار و نشیب 2019؛ بهترین سال بنزما و بدترین سال گرت بیل

فرار و نشیب 2019؛ بهترین سال بنزما و بدترین سال گرت بیل

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2019 فراز و نشیب بسیاری برای بازیکنان و تیم های فوتبالی داشت و از جمله این اتفاقات این است که بهترین سال برای کریم بنزما و بدترین سال برای گرت بیل در پیراهن رئال مادرید بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی ولز شرایط سختی را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشته است. سال 2019 حتی از سال 2019 که او به دلیل مصدومیت و انتخاب مربی 29 بازی را از دست داد و تنها 6 گل در 24 بازی به ثمر رساند نیز بدتر بوده است. او امسال نیز تنها 6 گل وارد دروازه حریفان کرد اما این تعداد گل در 33 بازی به ثمر رسید. رابطه او با هواداران در سانتیاگو برنابئو نیز پس از اتفاقاتی که در شادی پس از صعود تیم ملی ولز و پرچم معروف در دستان بیل رخ داد، به شدت تغییر کرد. درواقع بیل امسال تنها یک گل در خانه به ثمر رساند و این آماری نیست که از بازیکنی که قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو باشد، انتظار می رود. این تک گل نیز در اردیبهشت ماه پس از بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید برابر سلتاویگو به ثمر رسید. سایر گل های او برابر اتلتیکو مادرید، لوانته و ویارئال در خارج از خانه بود. 

از سوی دیگر سال 2019 بهترین سال کریم بنزما با پیراهن رئال مادرید به شمار می رود. این بازیکن فرانسوی 35 گل در 50 بازی به ثمر رساند که بهترین رکورد او برای باشگاه به شمار می رود. و در سال 2018، 18 گل و در سال 2017 تنها 14 گل به ثمر رسانده بود. بنزما بهترین بازیکن رئال مادرید برابر دروازه حریفان بود و 25 گل بیشتر از دومین گلزن برتر این تیم که سرجیو راموس با 10 گل بود، به ثمر رساند. در حالی که بیل در سال 2019 تنها یک گل در خانه زد، بنزما موفق شد 19 گل برای رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو وارد دروازه حریفان کند. 

1070