شکایت آرتورو ویدال از باشگاه بارسلونا

شکایت آرتورو ویدال از باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- آرتورو ویدال ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا از مقامات این باشگاه به کمیسیون تلفیقی لالیگا و AFEشکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی دلیل این شکایت پرداخت نشدن پاداش های از پیش تعیین شده از سوی باشگاه بارسلوناست. طبق گزارش منتشره در روزنامه ABC اسپانیا ، سران باشگاه بارسلونا از فصل گذشته پاداشی در حدود 2.4 میلیون یورو به ویدال بدهکار هستند؛ البته مدیران باشگاه کاتالان معتقدند که نباید چنین رقمی را به ویدال پرداخت کنند و این ستاره شیلیایی در مورد بندهای مرتبط با پاداش در قراردادش دچار سوء تعبیر شده است. در عین حال آنها بر این باور هستند که این رفتار ویدال به این خاطر است که راه را برای جدایی اش از باشگاه کاتالان هموار کند.

وکلای ویدال روز پنجم دسامبر این شکایت را آماده کرده و اعلام کردند که باشگاه کاتالان باید رقم پاداش 2.4 میلیون یورویی را به ویدال بپردازد. این رقم مربوط به یک سری پاداش از پیش تعیین شده است که حدود 2 میلیون یورو از آن به بندی مشروط برمی گردد که اگر ویدال در 60% از بازیهای رسمی بارسا در طول فصل به میدان می رفت، می بایست پاداشی 2 میلیون یورویی را دریافت می کرد.

با وجودی که حد نصاب بازیهای ویدال برای بارسا به این رقم نرسید (او تقریبا نصف این تعداد بازی را با حداقل 45 دقیقه حضور در هر بازی برگزار کرده)، اما او بنا به دلایلی معتقد است که باید این پاداش به او پرداخته شود و همین بند باعث بروز اختلاف نظر میان او و باشگاه بارسلونا شده است. چرا که ویدال معتقد است که باید نیمی از این رقم پاداش را دریافت کند ولی مدیران بارسلونا براین باور هستند که این رقم پاداش تنها در صورتی پرداخت می شود که این بند به طور کامل انجام شده باشد.

این جنجالها در شرایطی ایجاد شده که بازار نقل و انتقالات زمستانی در آستانه آغاز است. ویدال قصد دارد تا بارسلونا را ترک کند؛ چرا که آنطور که توقع داشته در بارسلونا فرصت بازی کردن پیدا نمی کند و شاید از این طریق قصد دارد تا با تحت فشار گذاشتن سران بارسا راه را برای جدایی ساده تر از این باشگاه هموار کند.

6363