تشکیل مثلث ام.اس.ان این بار در اروگوئه

تشکیل مثلث ام.اس.ان این بار در اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی- سه ستاره سابق باشگاه بارسلونا در جشن دهمین سالگرد ازدواج لوئیس سوارز و همسرش سوفیا بالبی بار دیگر در کنار منطقه پونتا دل استه اروگوئه با هم دیدار کردند.

به گزارش فوتبالی، نیمار ستاره سابق بارسلونا که چند سالی است در پاری سن ژرمن توپ می زند، هنوز دوستان صمیمی اش در بارسلونا را فراموش نکرده و به هربهانه ای که شده با آنها دیدار می کند. او حالا شانس حضور در جشن سالگرد ازدواج لوئیس سوارز و همسرش را از دست نداد و سوار بر هواپیما خودش را به اروگوئه رساند تا با مسی، سوارز و دیگر بازیکنان بارسلونا دیدار کند.

این درحالی است که در تابستان گذشته هم صحتبهای زیادی درمورد احتمال انتقال نیمار به بارسلونا به گوش می رسید که در نهایت این پروسه منتفی شد. اما نیمار همچنان ارتباط خوب و صمیمانه ای با بازیکنان بارسا دارد و این احتمال وجود دارد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی دوباره زمزمه هایی مبنی بر انتقالش به تیم کاتالان به گوش برسد. 

عکاس ویژه این جشن، عکس ویژه ای را گرفته و این عکس منتشر شده است که دراین تصویر، مسی، سوارز و نیمار را در کنار هم می بینیم. سه عضو طلایی مثلث تهاجمی بارسا در چند سال پیش. دراین عکس هر سه بازیکن لبخند می زنند و حسابی درکنار هم شاد و خوش هستند. حالا باید منتظر ماند و دید که در تابستان آینده نیمار موفق به ترک پاری سن ژرمن خواهد شد یا خیر و در صورتی که این اتفاق بیفتد، او موفق به محقق کردن رویایش برای بازگشت به بارسلونا و قرار گرفتن دوباره درکنار مسی و سوراز خواهد شد یا خیر.اما آنچه درحال حاضر مسلم است این است که جدایی و دوری نیمار از دوستانش، میان آنها فاصله نینداخته و آنها همچنان دوستانی صمیمی هستند.

6363