مورینیو: از آینده و سرنوشت اریکسن مطلع هستم ولی

مورینیو: از آینده و سرنوشت اریکسن مطلع هستم ولی

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها بحث و صحبت درمورد آینده کریستین اریکسن داغ است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد این ستاره دانمارکی با تاتنهام در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و با وجودی که شنیده می شد که او قصد ندارد تا قراردادش را با این تیم تمدید کند اما حالا حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری تاتنهام ممکن است باعث تغییر اوضاع شده باشد. این دقیقا همان اتفاقی است که در مورد توبی آلدرویرلد هم رخ داده و او بعد از انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

با وجودی که اریکسن هنوز درمورد آینده اش صحبتی نکرده ولی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام اعلام کرده که در جریان تصمیم نهایی اریکسن هست. آقای خاص دراین رابطه گفته:« من از آینده اریکسن اطلاع دارم. فکر می کنم او را خوب می شناسم؛ چون ارتباطی صادقانه و شفاف با هم داریم.» 

بااین وجود مورینیو سرنخی از آینده اریکسن نداد و گفت:« ما به همدیگر اعتماد داریم و تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که می دانم که اریکسن چه خواهد کرد. ولی من کسی نیستم که این راز را برملا کنم. این خود اریکسن است که تصمیم می گیرد که چه زمانی و چطور درباره تصمیمش صحبت کند ونه من.»

بدین ترتیب و هراتفاقی که درمورد آینده اریکسن رخ دهد، مورینیو به تعهد بالای این بازیکن دانمارکی تردیدی نخواهد کرد:« من حس می کنم که اریکسن می خواهد کمک ما کند و به همین خاطر هرزمان که به بازیکنی به کیفیت او نیاز داشته باشم او را در زمین می گذارم.»

این درحالی است که این ستاره دانمارکی در ترکیب اصلی تیم مورینیو جایی ندارد. در لیگ برتر مورینیو 7 بار او را روی نیمکت ذخیره ها قرار داده و درهیچ دیداری او را به عنوان بازیکن اصلی روانه میدان نکرده است ولی در پنج بازی به عنوان بازیکن جایگزین از اریکسن استفاده کرده است.

دراین میان تیمهای بزرگی به دنبال جذب اریکسن هستند و علاوه بر رئال مادرید که مشتری پروپاقرص این بازیکن دانمارکی است، منچستریونایتد هم تمایل زیادی به جذب او دارد و البته یک بار از اریکسن پاسخ منفی دریافت کرده است.

6363