پاسخ قاطع دلیخت به دی یونگ: از یووه تکان نمی خورم

پاسخ قاطع دلیخت به دی یونگ: از یووه تکان نمی خورم

پایگاه خبری فوتبالی- متیاس دلیخت مدافع هلندی باشگاه یوونتوس روز پنجشنبه همراه با نامزدش آنا کی به پاریس سفر کردند و در پاریس جایزه کوپا را دریافت نمود.

به گزارش فوتبالی، دلیخت در پاریس درمورد آینده اش صحبتهای کوتاهی را انجام داد که در وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس منتشر شد. 

این درحالی است که اخیرا فرانکی دی یونگ دوست قدیمی دلیخت و بازیکن فعلی بارسلونا اعلام کرده بود که دلیخت ممکن است به زودی پیراهن بارسلونا را به تن کند. اما دلیخت 20 ساله در صحبتهایی اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. او در این رابطه گفت:« در تورین حال و روز خوبی دارم؛ اگرچه شرایط زندگی در تورین با آمستردام کاملا متفاوت است ولی امیدوارم که بتوانم مدتها برای یوونتوس بازی کنم.»

سران بارسلونا در تابستان گذشته تلاش گسترده ای را انجام دادند تا دلیخت را به خدمت بگیرند ولی او در نهایت ترجیح داد تا به یوونتوس بپیوندد. دلیخت در ادامه صحبتهایش با ابراز رضایت از دریافت جایزه کوپا گفت:« این افتخار بزرگی است. اگر در دوران کودکی به من می گفتند که در سن 20 سالگی به این جایزه می رسم و می توانم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، باور نمی کردم. در یوونتوس هرروز بیش از پیش احساس خوشبختی می کنم. یوونتوس باشگاهی است که همیشه دوستش داشتم. هرروز در کنار بونوچی بهتر و بهتر می شوم و با هم زوج خوبی را تشکیل داده ایم.»

6363