پیش بازی صنعت نفت-سپاهان/قهرمانی نیم فصل در آبادان؟

پیش بازی صنعت نفت-سپاهان/قهرمانی نیم فصل در آبادان؟

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ برتر، صنعت نفت میزبان سپاهان خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، آبادانی ها با وجود مشکلات مالی زیاد، نیم فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند و حتی در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند نیم فصل را در رتبه سوم به پایان برسانند؛ اما اسکوچیچ و دیگر ستارگان این تیم از جمله آل کثیر بارها گفته اند که اگر پول نرسد از باشگاه جدا خواهند شد و همین موضوع، آینده  صنعت نفتی ها را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

شکست ناپذیر: شاگردان قلعه نویی برای تکمیل نیم فصل بدون شکست خود، تنها  صنعت نفت را مقابل خود می‌بینید. آبادانی ها تا کنون به جز شکست از سرخابی های پایتخت، شکست دیگری را تجربه نکرده اند و می‌توانند برای طلایی پوشان دیار زاینده رود دردسر ساز شوند. شاگردان قلعه‌نویی این شانس را دارند که بدون توجه به بازی امروز پرسپولیس و نساجی، در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت، قهرمان نیم فصل شوند

گام بلند کی روش برای آقای گلی: مهاجم بلند بالای سپاهانی ها که فصل گذشته به طور مشترک همراه با شیمبا آقای گل لیگ شده بود، از ابتدای این فصل نتوانسته بود روند فصل گذشته خود را تکرار کند و تا قبل از بازی مقابل شاهین، تنها 3 گل به ثمر رسانده بود؛ اما با زدن 3 گل به تیم بوشهری، گام بلندی در جهت دفاع از عنوان آقای گلی خود برداشت و اکنون 2 گل با مدعیان آقای گلی فاصله دارد. 

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت در یکی از دربی های خوزستان، مقابل فولاد به تساوی 2-2 رسید و سپاهان با 5 گل شاهین را در هم کوبید. 

وضعیت در جدول: سپاهان با 31 امتیاز در صدر قرار دارد و صنعت نفت با 27 امتیاز ششم است. 

* شنبه 7 دی 98

صنعت نفت آبادان - سپاهان ساعت 16:45

داور: علی بای 

کمک ها: محمدحسین ترابیان، سیدعلی اصغر مومنی