کوبو: زیدان به من گفت که مرا در رئال می خواهد

کوبو: زیدان به من گفت که مرا در رئال می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- تاکه فوسا کوبو،  ستاره 18 ساله و ژاپنی دنیای فوتبال بعد از شروعی پرفراز و نشیب در فصل جاری لالیگا، حالا یکی از مهمترین بازیکنان مایورکاست؛ او این فصل به صورت قرضی از رئال مادرید به مایورکا منتقل شده و برای این تیم بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، کوبوی 18 ساله حالا درگفتگو با رسانه ای ژاپنی درمورد اولین فصل حضورش در فوتبال اسپانیا اظهارنظر کرده و از ارتباطش با زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید حرف زده است.

کوبو دراین رابطه گفته:« یک روز قبل از اولین جلسه تمرینی ام با رئال مادرید حسابی عصبی بودم. می  ترسیدم که اعتماد به نفسم را از دست داده باشم ولی تدریجا تمرین کردن را شروع کردم و به آرامی با شرایط تطبیق پیدا کردم. وقتی اردوی پیش فصل تابستانی تمام شد، زیدان به من گفت که می خواهد من این فصل در رئال بمانم ولی من با او صحبت کردم و به او گفتم که اگر دقایق زیادی برای بازی کردن در اختیارم قرار نخواهد گرفت، من ترجیح می دهم قرضی به تیم دیگری بروم.»

تاکه کوبو که در آکادمی فوتبال بارسلونا پرورش یافته در مورد مهارتهای فوتبالی اش گفته:« من می توانم با هر سبک فوتبالی تطبیق پیدا کنم؛ هرروز سریعتر از روز قبل می شوم و می توانم در ضدحملات مشارکت کنم. دوست دارم توپ را داشته باشم؛ در بین خطوط شرکت کنم و با دریبل از حریفان عبور کنم.»

6363