درخشان‌مهر: آرزوی همه ماست شایسته‌ترین‌ها برای تیم امید انتخاب شوند

درخشان‌مهر: آرزوی همه ماست شایسته‌ترین‌ها برای تیم امید انتخاب شوند

پایگاه خبری فوتبالی- مهران درخشان‌مهر، مدافع تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که تیم شایسته و قدرتمندی راهی مسابقات انتخابی المپیک خواهد شد تا طلسم نرفتن به المپیک بشکند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهران درخشان‌مهر، مدافع تیم فوتبال امید که در اردوی قطر حضور دارد امیدوار است شایسته‌ترین نفرات وارد فهرست نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک شوند.

مدافع تیم فوتبال امید در این خصوص گفت: خوشبختانه اردوی قطر در بهترین شرایط ممکن برای تیم برگزار شده است. علاوه بر تمرینات بسیار خوب و شاداب زمین چمن و امکانات هم از هر نظر عالی بوده و بچه‌ها در این موقعیت تلاش می‌کنند با تمام توان خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.

درخشان‌مهر همچنین اظهار داشت: می‌دانیم روزهای پایانی و سرنوشت‌ساز اردو رسیده و آرزوی همه ما این است بهترین و شایسته‌ترین‌ها انتخاب شوند. امیدواریم هر کس که واقعاً لایق این پیراهن است به حق خودش برسد و در نهایت تیم شایسته و قدرتمندی راهی مسابقات شود که بتواند این طلسم را بشکند که قطعاً همینطور هم خواهد شد. آقای استیلی و سایر اعضای کادر عملکرد بچه‌ها را با دقت زیر نظر دارند و تلاش کردند در این مدت نقاط ضعف بچه‌ها برطرف شود. امیدوارم ما هم بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.

درخشان‌مهر گفت: آخرین بازی مقابل قطر برگزار می‌شود و همه بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. امیدواریم در این بازی هم نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت با آمادگی کامل وارد بازی‌ها شویم.

7413