خبر بد برای رئال مادرید؛ هازارد ال‌کلاسیکوی بعدی را هم از دست می‌دهد؟

خبر بد برای رئال مادرید؛ هازارد ال‌کلاسیکوی بعدی را هم از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی  - روند درمان ادن هازارد هافبک بلژیکی به هیچ وجه خوب پیش نمی رود و این بازیکن در ال کلاسیکوی احتمالی بعدی نیز حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در روز 17 دی در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان به مصاف والنسیا می رود و بارسلونا نیز روز بعدش به مصاف اتلتیکو خواهد رفت. اگر دو تیم بازیهایشان را ببرند در روز 22 دی در جده فینال سوپرجام عربستان را برگزار خواهند کرد اما هازارد احتمالا بعد از آن که ال کلاسیکوی 27 آذر را از دست داد، در دومین تقابل رئال مادرید و بارسلونا در این فصل هم حضور نخواهد داشت.

هازارد یک ماه پیش در بازی رئال مادرید و پاریسن ژرمن با تکل توماس مونیر مدافع بلژیکی دچار مصدومیت شد. در این مدت او مراحل درمان را طی کرده اما روند درمانش بسیار کند بوده است. رئال مادرید دوازده روز دیگر باید به جده سفر کند و خیلی بعید است که هازارد بتواند تا آن زمان خودش را به مرز آمادگی برساند.

نشریه ABC از سویی در گزارشی ادعا کرده است که احتمال دارد مصدومیت هازارد تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه یعنی حداقل پنج هفته دیگر به طول بیانجامد. بدین ترتیب هازارد باید تمرکزش را روی بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی بگذارد.

هازارد در شرایطی دچار مصدومیت شد که به اوج آمادگی خود نزدیک شده بود اما با مصدومیتش عملکرد رئال مادرید هم به شکل قابل توجهی افت کرد و در حال حاضر جای خالی او در خط حمله رئال مادرید کاملا مشهود است.