گریزمان: خراب کردن پنالتی در فینال برابر رئال را هرگز فراموش نمی‌کنم

گریزمان: خراب کردن پنالتی در فینال برابر رئال را هرگز فراموش نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا، می گوید که هرگز نمی تواند پنالتی فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید که آن را از دست داد، فراموش کند. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان سال 2016 در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان ایتالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند. همین دیدار دو سال قبل از آن نیز تکرار شده بود و رئال مادرید موفق شده بود با کشاندن بازی به وقت های اضافه پیروز شده و پس از 12 سال جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اتلتیکو برای گرفتن انتقام آن دیدار قدم به بازی گذاشته بود اما پنالتی که گریزمان در جریان بازی از دست داد باعث شد که دیدار در وقت های قانونی پیروز نداشته باشد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود تا بار دیگر این رئالی ها باشند که قهرمانی را تجربه می کنند. 

گریزمان در گفتگو با تلویزیون یوفا در این باره اظهار داشت: " من زیاد به از دست دادن آن پنالتی فکر می کنم و واقعا من را آزار می دهد. فکر می کنم پنالتی من بود که باعث شد ما در آن فینال شکست بخوریم. ما بسیار خوب بودیم و من اطمینان دارم که اگر گل می زدیم می توانستیم یک گل دیگر نیز بزنیم. این همیشه من را آزار می دهد حتی با این که حالا در یک باشگاه دیگر هستم. این همیشه آزاردهنده است چون هدف و رویای من این بود که در آن جام با اتلتیکو قهرمان شوم. نمی توانم به عقب برگردم اما فکر می کنم این اتفاق در 10 یا 15 سال آینده نیز من را آزار دهد. "

1070