گریزمان: دلیلم برای ترک اتلتیکو، فتح جامهای بیشتر نبود

گریزمان: دلیلم برای ترک اتلتیکو، فتح جامهای بیشتر نبود

پایگاه خبری فوتبالی- آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا بهترین لحظاتش در رختکن تیم کاتالان را پشت سرمی گذارد. به گزارش فوتبالی، او اخیرا به خوبی در رختکن تیم کاتالان جا افتاده و به زندگی در بارسلونا عادت کرده و ارتباط خوبی با لیونل مسی و لوئیس سوارز برقرار کرده است. گریزمان در گفتگویی جذاب به آنالیز لحظات حضورش در رختکن بارسا پرداخته است.

گریزمان درمورد لیونل مسی گفته:« ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که شاید دیگر هرگز لنگه او را نبینیم و یا مثل او هر 40 سال یک بار پیدا شود. باید از مسی لذت ببریم. حالا چه ما به عنوان هم تیمی مسی، چه به عنوان هوادار در سکوها و یا به عنوان سرمربی مسی؛ چون کارهایی که او با توپ انجام می دهد حیرت آور است و دیدن بازی کردن او و بازی کردن درکنارش فوق العاده است.»

گریزمان در ادامه در مورد دلایلش برای پیوستن به بارسلونا گفت:« من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا فتح جامهای بیشتر از اتلتیکو جدا نشدم. من به بارسلونا آمدم تا سبک بازی جدیدی را بیاموزم وبا یک فلسفه فوتبالی جدیدی آشنا شوم و سعی کنم شخصا چیزهای بیشتری یاد بگیرم.»

این ستاره فرانسوی با یادآوری خاطرات دوران کودکی اش گفت:« همیشه من ریز نقش و ظریف بودم و این برایم مشکل ساز بود. همیشه ریزه تر از همه بودم و بایست منتظر می مانم. قطعا لحظات خیلی سختی را پشت سرگذاشته ام ولی در نهایت هرزمان که با دوستانم در رختکن تیم و یا در زمین چمن بودم، این موضوع را فراموش می کردم و سعی می کردم تا فکر و ذکرم را روی چیزی که دوستش داشتم که فوتبال بازی کردن بود قرار دهم.»

6363