آرتور ملو: مسی هرگز از مسی بودنش سوءاستفاده نمی کند

آرتور ملو: مسی هرگز از مسی بودنش سوءاستفاده نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- آرتور ملو ستاره برزیلی بارسلونا این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و در آستانه سال نوی میلادی در گفتگو با یک کانال یوتیوبی برزیلی در مورد شرایط حضورش در باشگاه کاتالان صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، مسی در مورد لیونل مسی گفته:« از زمانی که من به بارسا پیوستم، مسی خیلی به من کمک کرد. همین که او در جریان یک مصاحبه درمورد من صحبت کرد، اتفاق خیلی خوبی برای من بود. من مسی را در داخل زمین واقعا تحسین می کنم ولی او در خارج از زمین هم تحسین برانگیز است. چون هیچ وقت نمی خواهد نسبت به سایرین برتری خاصی برایش قائل شوند و هرگز از مزیت های مسی بودن بهره ای نمی برد. شاید او خیلی تودار و آرام به نظر برسد ولی در یک ارتباط صمیمانه یک انسان استثنایی است.»

آرتور در ادامه در مورد انتقالش به باشگاه کاتالان گفت:« انتقالم به بارسلونا تا یک قدمی کنسل شدن پیش رفت. روند مذاکرات خیلی سخت و پیچیده بود چون باشگاه گرمیو می خواست پول بیشتری بگیرد و من هم این را درک می کنم. چون از 14 سالگی برروی من سرمایه گذاری عظیمی کرده بودند. ولی درنهایت به بارسا منتقل شدم و دلیلش هم ارتباط خوب رئیس باشگاه گرمیو با اعضای تیم بود. آنهادرک کردند که حضور در بارسلونا رویای من است.»

آرتور در مورد حذف دردناک مقابل لیورپول در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گفت:« هنوز هم حرف زدن درمورد آن بازی برای ما سخت است. خیلی دردناک بود و حتی تا چند روز بعد از آن ناکامی می پرسیدیم که چرا این اتفاق رخ داده و هیچ دلیلی برایش پیدا نمی کردیم. آن ناکامی در آنفیلد آنقدر دور از ذهن و غیر منتظره بود که هیچ توضیحی برایش وجود ندارد. ما عملکرد بی نقصی داشتیم و تا یک قدمی صعود پیش رفته بودیم ولی آن اتفاقات رخ داد.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد تطبیق یافتنش با زندگی در بارسلونا گفت:« بارسلونا شهری فوق العاده است. من اعضای خانواده ام در بارسلونا و در کنارم هستند و در رختکن تیم هم دوستانی دارم که از همان روز اول با آغوش باز پذیرای من شدند.»

6363