پیشنهاد جذاب اینتر برای جذب ویدال از بارسلونا

پیشنهاد جذاب اینتر برای جذب ویدال از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینترمیلان پیشنهادی 12 میلیون یورویی را برای خرید آرتورو ویدال از بارسلونا آماده کرده است

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه نرآتزوری قصد دارند تا در بازار زمستانی برای خرید ستاره شیلیایی بارسا دست به کار شوند. استیون ژانگ، رئیس چینی باشگاه اینتر چراغ سبز را برای خرید ویدال به جوزپه ماروتا، مشاور ورزشی باشگاه و پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی تیم داده است تا آنها برای خرید ویدال وارد عمل شوند.

طبق گزارش گاتزتا دلوسپورت، آنها در عین حال برای جذب قرضی ویدال هم اقدام خواهند کرد. اینترمیلان درحال حاضر و در پایان هفته هفدهم سری آ، با امتیازی برابر با یوونتوس درصدر جدول سری آ قرار دارد.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر شناخت خوبی از ویدال دارد و دربین سالهای 2011 تا 2014 در یوونتوس هدایت ویدال را برعهده داشته. آقای ماروتا هم در مصاحبه ای دراین باره گفته:« ما در بازار زمستانی حضور خواهیم داشت؛ نه فقط برای نظم بخشیدن به رختکن تیم؛ بلکه برای بهره گیری از فرصتها. به نظرم فرصتهایی هرچند محدود ممکن است وجود داشته باشد. ما می خواهیم پیشرفت کنیم و شش ماه در سطحی بسیار بالا بودیم. می خواهیم به همین روند ادامه دهیم و می دانیم که رختکن ما کمی محدود است. اگر فرصت خوبی فراهم شود، از آن بهره خواهیم برد.»

در بین گزینه هایی که سران اینترمیلان برای تقویت تیمشان درنظر دارند، می تواند از فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی ناپولی و مارکوس آلونسو بازیکن اسپانیایی چلسی نام برد.

6363