پیشنهاد آنتی- مادریدی پی.اس.جی برای حفظ امباپه

پیشنهاد آنتی- مادریدی پی.اس.جی برای حفظ امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه لوپاریزین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران پاری سن ژرمن در حال آماده سازی پیشنهادی جنجالی هستند. آنها از هم اکنون برنامه ریزی هایشان برای فصل بعد را آغاز کرده اند و یکی از مشکلات بزرگی که در این مسیر پیش روی دارند، آینده کیلیان امباپه است.

به گزارش فوتبالی، امباپه هنوز سرنخ واضحی از آینده اش نداده و این روزها همه از احتمال انتقال او بهرئال مادرید صحبت می کنند. در این میان و طبق گزارش لو پاریزین سران باشگاه پاریسی در حال آماده کردن پیشنهادی جذاب برای امباپه هستند که رد کردنش غیرممکن به نظر می رسد و قصد دارند که در روزهای آتی این پیشنهاد را به ستاره فرانسوی شان ارائه کنند.

یکی از اولویت های اصلی سران باشگاه پاریسی از ماه سپتامبر، تمدید قرارداد امباپه است که در ژوئن سال 2022 به پایان خواهد رسید. البته گزارشهای منتشره در رسانه های پاریسی حکایت از آن دارد که سران پاری سن ژرمن مطمئن نیستند که بتوانند با امباپه به توافق برسند؛ چرا که این روزها ارتباط او با توماس توخل سرمربی تیم، دچار فراز و نشیب هایی شده است و به دلیل ناکامی های پاری سن ژرمن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصلهای اخیر، تردیدهای زیادی درمورد موفقیت آمیز بودن پروژه اروپایی این تیم وجود دارد.

روزنامه لوپاریزین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مقامات پاری سن ژرمن پیشنهادی جذاب و حیرت انگیز را برای تمدید قرارداد امباپه آماده کرده اند و قصد دارند تا دستمزدی برابر با نیمار به او بپردازند و بدین ترتیب مانع از انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید شوند. البته این روزها امباپه تمام تمرکزش را برروی مسائل ورزشی قرار داده و از صحبت کردن درمورد تمایلش برای آینده و ماندن در پاریس طفره می رود.

6363