پیام کریسمسی کلوپ: تنها یک کلمه امسال لیورپول را توصیف می‌کند، وای!

پیام کریسمسی کلوپ: تنها یک کلمه امسال لیورپول را توصیف می‌کند، وای!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پیامی که برای تبریک کریسمس منتشر کرده، مدعی شده که تنها یک کلمه می تواند عملکرد تیمش در سال 2019 را توصیف کند و آن کلمه " وای " است. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در سالی که گذشت موفق شد در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و جای منچسترسیتی که در دو فصل گذشته عملکردی عالی داشت را بگیرد. کلوپ امسال همچنین توانست لیورپول را به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان پس از سال 2005 برساند و اولین قهرمانی جام جهانی باشگاه ها را نیز در دوحه به دست آورد. از نظر شخصی نیز این مربی آلمانی جایزه بهترین مربی مرد سال فیفا را از آن خود کرد. کلوپ پیامی را به مناسبت تبریک کریسمس و سال نوی میلادی در سایت رسمی لیورپول منتشر کرده و در بخشی از آن نوشت: " می خواهیم از این فرصت استفاده کرده و برای تمام طرفدارانمان سالی پر از آرامش آرزو کنم و کریسمس را به آنها تبریک بگویم. باشگاه فوتبال لیورپول یک باشگاه خاص است که با هواداران، بازیکنان و کادر فنی از فرهنگ ها و پیشینه های مختلف و سنت های خاص شکل گرفته و هرکس امروز را به روش خودش جشن می گیرد. همین تلفیق فرهنگ ها، سنت ها و باورها در کنار هم به عنوان همکار و دوست است که رختکن ما را بی نظیر می کند. برای ما امروز هم روز کاری است چون فردا باید برابر لسترسیتی قرار بگیریم. پس از آن به خانه می رویم و عصر را در کنار دوستان و خانواده خواهیم بود. امیدوارم امروز در کنار خانواده و دوستان خود در آرامش لذت ببرید. امروز را با افرادی که دوست دارید سپری کنید و از حضور آنها استفاده کنید. این مهم است و چیزی است که من بیشتر از همه درباره این بازه زمانی دوست دارم. "

او در ادامه اضافه کرد: " فکر می کنم تا به حال من را به خوبی شناخته اید و می دانید که من آدمی نیستم که به گذشته نگاه کنم اما چطور می توانم اتفاقاتی که امسال تجربه کردم را فراموش کنم؟ تنها یک کلمه برای این اتفاقات می توان به کار برد: وای! من به بسیاری چیزها افتخار می کنم. البته که اول از همه فرصت جشن گرفتن قهرمانی دوباره برای لیورپول است. تا زمانی که زنده باشم آن شب در مادرید را فراموش نمی کنم و فردای آن روز در لیورپول وقتی جام قهرمانی را به خانه آوردیم. بیشتر از این نمی توانم به این که مربی این بازیکنان هستم، افتخار کنم. اما هیچکدام از این اتفاقات بدون شما رخ نمی داد. یکی از چیزهایی که بیشتر از همه من را احساساتی و خوشحال کرد وقتی بود که با اتوبوس از بین هواداران عبور کردیم. همه ما در این موفقیت نقش داشتیم. "

1070