اسماعیلی: خط دروازه باید نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد

اسماعیلی: خط دروازه باید نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان تیم ملی امید امیدوار است خط دروازه این تیم به نقطه قوت امیدها در مسابقات تایلند تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، معراج اسماعیلی که در اردوی قطر حضور دارد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی قطر داریم و تمرینات در شرایط بسیار خوبی دنبال می شود. در خط دروازه هم با زحمات آقای حبیبی تمرینات بسیار خوب داریم و بچه ها رقابت و رفاقت بسیار خوبی با هم دارند که برای همه ما مفید است.

دروازه بان تیم ملی امید همچنین اضافه کرد:من حدود دو سال است در کنار تیم هستم. مدت زیادی در کنار هم زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم. امیدوارم مراحل پایانی آماده سازی هم به بهترین شکل بگذرد و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. همه بچه ها زحمات زیادی کشیدند و بعد از این مدت طولانی می خواهیم نتایج زحماتمان را ببینیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و حریفان قدرتمندی در این گروه خواهیم داشت اما ما هم تیم ایران هستیم و با همه وجود می جنگیم.

معراج اسماعیلی در خصوص رقابت نزدیک دروازه بان های تیم امید گفت:در تیم هیچ کس از جایگاه و موقعیت خودش اطمینان ندارد. می دانیم باید همیشه در بهترین شرایط و آمادگی کامل باشیم. در خط دروازه هم رقابت و رفاقت خوبی داریم. بچه ها رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و تلاش می کنیم در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما این است به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

1984