مومنی: با این وضعیت نمی‌توانم در صنعت نفت بمانم/ مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می‌کنیم

مومنی: با این وضعیت نمی‌توانم در صنعت نفت بمانم/ مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که با ادامه این وضعیت و بحران مالی، نمی‌تواند در صنعت نفت بماند.

به گزارش فوتبالی، مهدی مومنی در گفتگویی با اشاره به نتایج خوب صنعت‌نفت در نیم‌فصل اول گفت: با مشکلات مالی مواجه بودیم و در این چند سال که در تیم‌های مختلفی بازی کردم، کمتر دیده بودم که تیمی چنین وضعیتی داشته باشد. کمترین دریافتی را داشتیم ولی به‌خاطر همدلی بازیکنان و حمایت هواداران نتایج خوبی گرفتیم. اگر مشکلات مالی نبود می‌توانستیم الان صدرنشین یا دوم باشیم ولی این مشکلات گاهی اوقات روی تمرکز بازیکنان تاثیر می‌گذاشت. 

وی در خصوص صحبت‌های اخیر اسکوچیچ که گفته بود در صورت حل نشدن مشکلات مالی از صنعت‌نفت جدا خواهد شد، عنوان کرد: من که از این وضعیت خسته شده‌ام و این را می‌دانم که بازیکنان دیگر هم اذیت می‌شوند. این اولین سالی است که صنعت‌نفت با چنین مشکلاتی مواجه شده و این هم از بدشانسی من است. با این وضعیت نمی‌توانم در صنعت‌نفت بمانم چون واقعا خسته شدم. اول فصل قرار بود برای‌مان خانه بگیرند ولی این اتفاق رخ نداد و 6 ماه است که در خوابگاه هستیم. بارها هم قول دادند که مشکلات مالی برطرف می‌شود ولی فقط 18 درصد پول گرفتیم، به‌تازگی هم گفته‌اند که قبل از بازی با سپاهان پول می‌دهند ولی بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.

مومنی در خصوص بازی با سپاهان گفت: این آخرین بازی ما در نیم‌فصل اول است و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. می‌دانیم بازی سختی داریم ولی هدف ما شکست دادن سپاهان است، امیدوارم هواداران ورزشگاه را پُر کنند تا با حمایت آنها یک نتیجه خوب بگیریم.

7655