نقشه جدید بارسلونا برای بازگرداندن نیمار در تابستان

نقشه جدید بارسلونا برای بازگرداندن نیمار در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تصمیم دارد که در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده بار دیگر برای خرید نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، و بازگرداندن او به نیوکمپ اقدام کرده و پیشنهاد جدیدی ارائه دهد. 

به گزارش فوتبالی، این تابستان داستان انتقال نیمار یکی از طولانی ترین اتفاقات پنجره نقل و انتقالات بود اما در نهایت پی اس جی حاضر به فروش این بازیکن علیرغم علاقه او به بازگشت به باشگاه سابقش نشد. با این حال او همچنان پس از مصدومیت در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی برای تیم فرانسوی داشته اما منابع نزدیک به باشگاه خبر داده اند که بارسلونا تصمیم جدی دارد که بار دیگر این بازیکن را به عنوان اولویت اول خود در نقل و انتقالات معرفی کند. مدیران این تیم در تابستانی که گذشته بخشی از توجه و بودجه خود را معطوف به خرید آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید و فرنکی دی یونگ از آژاکس کرده بودند اما تصمیم دارند در سال آینده تمام تمرکز خود را روی بازگرداندن نیمار به نیوکمپ قرار دهند. گفته می شود که بارسلونا امیدوار است نیمی از مبلغ خرید 222 میلیون یورویی این بازیکن را از فروش سایر بازیکنان خود تامید کند. 

لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، در پایان تابستان اعلام کرده بود که این باشگاه خواهان دریافت همان مبلغی است که برای خرید ستاره برزیلی هزینه کرده است. اما باید دید که آیا این رقم در سال آینده هم پایدار خواهد ماند یا خیر. نیمار در تابستان آینده یک سال پیرتر خواهد بود و کمتر از یک سال تا پایان زمان قراردادش با پاریسن ژرمن باقی است. بسیاری از این موارد نیز به عملکرد او در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بستگی دارد. پاریسن ژرمن به امید کسب جام قهرمانی اروپایی این بازیکن را به خدمت گرفته بود اما او نتوانستم عملکرد درخشانی در این رقابت ها برای پی اس جی داشته باشد. او در فاصله سال های 2013 تا 2017 در 186 بازی 105 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان به دست آورده بود. گفته می شود مسی یکی از اصلی ترین دلایل بازگشت نیمار است چرا که علاقه زیادی به حضور این بازیکن در نیوکمپ دارد. این انتقال همچنین می تواند تاثیر زیادی بر آینده امباپه داشته باشد. او یکی از اصلی ترین اهداف زیدان و رئال مادرید است اما پاریسن ژرمن بدون شک اجازه جدایی دو ستاره خود به صورت همزمان را نخواهد داد. 

1070