واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری

واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری

پایگاه خبری فوتبالی - سخنگوی باشگاه ذوب آهن به خبر مذاکره این باشگاه با مهدی تارتار و شانس بیشتر این مربی برای حضور روی نیمکت ذوبی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، احمد جمشیدی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سعی ما این است با درایت سرمربی بعدی را انتخاب کنیم. پنج، شش گزینه داریم که در حال بررسی هستیم. تلاش می کنیم تا روز پنجشنبه سرمربی جدید را مشخص کنیم تا اگر اقدامی هم قرار است در نقل و انتقالات انجام بدهیم، آنرا پیش ببریم.

وی در خصوص مذاکره باشگاه با مهدی تارتار و منصور ابراهیم زاده تاکید کرد: شاید این دو مربی در جمع پنج، شش گزینه ما باشند ولی شانس همه برابر است و هیچکس اولویت ندارد!

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره شانس بیشتر مهدی تارتار یادآور شد: مربیان زیادی هستند که برای حضور در ذوب آهن اعلام آمادگی کرده اند. در نیم فصل توقع هواداران و مدیران ارشد باشگاه و ذوب آهن از تیم بیشتر می شود و همه توقع دارند تیم در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

جمشیدی در واکنش به اظهارات قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن مبنی بر اینکه بهتر بود باشگاه به علیرضا منصوریان ادامه می داد، گفت: حدادی فر بازیکن بزرگی است ولی خواهش ما این است که بازیکنان اجازه بدهند هیات مدیره و کمیته فنی تصمیم بگیرد. بازیکن باید مطیع باشد. البته خبرنگاران هم بعد از بازی سئوالاتی را می پرسند در حالی که روی بازیکن فشار است. با این حال حدادی فر بارها اعلام کرده هرچه باشگاه بگوید و بازیکنان هم مثل سرباز به تصمیم باشگاه احترام می گذارند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی این تیم گفت: شب گذشته با «کریستیانتوس» مهاجم خارجی هم توافق کردیم و به این ترتیب دو بازیکن از جمع ما جدا شدند. قرارداد «باکر»  ۴۴۰ هزار دلار بود که این بازیکن راضی شد فقط ۱۰۰ هزار دلار بگیرد. کریستانتوس هم از ۲۱۰ هزار دلار قراردادش، ۱۲۵ هزار دلار گرفت و به این ترتیب ما نزدیک به ۶ میلیارد تومان صرفه جویی کردیم.

جمشیدی در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد این بازیکنان بعد از خروج از ایران از ذوب آهن شکایت نکنند، اظهار کرد: رضایت کامل آنها را گرفتیم و همه چیز امضا شده است. مراحل کار قانونی انجام شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان انتشار خبر شکایتش از رشید مظاهری (دروازه بان سابق ذوب آهن که در تراکتور بازی می کند) را عجیب دانست و گفت: این خبر صحت ندارد و نه من و نه باشگاه ذوب آهن شکایتی از مظاهری نداشتیم. مظاهری زمانی که در ذوب آهن بود، در بعضی از بازی ها یک تنه نتیجه را به نفع تیم رقم می زد. ارتباط خوبی با مظاهری دارم و نمی دانم خبر شکایت من از وی با چه هدفی منتشر شده است.

1984