۳ گزینه جدی باشگاه پارس جنوبی برای انتخاب سرمربی جدید

۳ گزینه جدی باشگاه پارس جنوبی برای انتخاب سرمربی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پارس جنوبی جم برای انتخاب سرمربی جدید این تیم به ۳ گزینه نهایی رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سیروس پورموسوی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال پارس جنوبی جم است. در تماسی که مسئولان این باشگاه با سیروس پورموسوی داشتند وی به صورت کلی شرایط همکاری با این تیم را پذیرفت، ولی بررسی شرایط جزئی باشگاه مخصوصا باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات را به نشستی مشترک موکول کرد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه در مذاکره با رحمان رضایی پیشرفت خوبی داشته و حتی مدعی شدند به صورت شفاهی به توافق نهایی رسیدند، اما به دلیل برخی مخالفت‌ها با این مربی در شهر جم از اعلام توافق نهایی با او اجتناب می‌کنند.

به نظر می‌رسد رضایی با برخی مسئولان شهر ملاقات داشته و حتی نظر آنها را برای همکاری با تیم پارس جنوبی و آوردن اسپانسر به این تیم جلب کرده است. جلسه اخیر یکی از نمایندگان مجلس با پیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی به مذاکره با این مربی بی‌ربط نیست.

در چنین شرایطی دو فرضیه برای همکاری با رحمان رضایی وجود دارد. اول این که مسئولان باشگاه پارس جنوبی منتظر هستند آب‌ها از آسیاب بیفتد و هواداران مخالف این مربی از موضع خود کوتاه بیایند و پس از آن نام او را به عنوان سرمربی معرفی کنند. دوم این که از توافق با رضایی پشیمان شده و فعلا او را در فهرست انتظار قرار دهند تا سرمربی دیگری را پیدا کنند.

گزینه سوم پارس جنوبی برای نیمکت تیم فوتبال این باشگاه عبدالله ویسی است. گزینه‌ای که در بسیاری از مسائل کوتاه آمده و با توجه به همکاری تازه یکی از شرکت‌های پتروشیمی‌ با این تیم، فقط خواهان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات شده است. جالب است که ویسی موافقان بیشتری در این شهر دارد و به دلیل این که جنوبی است، رای بیشتری را به خود اختصاص داده است.

1984