واکنش لوکاکو به توهین‌های نژادپرستانه: عصبانیتم را در زمین خالی می‌کنم

واکنش لوکاکو به توهین‌های نژادپرستانه: عصبانیتم را در زمین خالی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو می گوید که عصبانیت ناشی از توهین های نژادپرستانه ای که این فصل در سری آ به او می شود را در زمین فوبتال خالی می کند.  

به گزارش فوتبالی، لوکاکو تابستان امسال از منچستریونایتد جدا شده و به اینتر پیوست. او در دومین دیداری که برای این تیم به میدان رفت و با پیروزی 1 - 2 برابر کالیاری به پایان رسید مورد توهین های نژادپرستانه از سوی هواداران قرار گرفت. مهاجم بلژیکی در گفتگو با نیویورک تایمز درباره احساس خود وقتی این توهین ها و شعارها را شنیده اظهار داشت: " فکر کردم که گلزنی خواهم کرد. پیروز خواهم شد و سپس به خانه خواهم رفت. من دفعات زیادی در زندگی با این اتفاقات و این رفتارها روبرو شده ام. باید یک صدف برای خودت بسازی. من سعی می کنم عصبانیتم را در زمین خالی کنم و عملکرد بهتری داشته باشم. "

رفتارهای نژادپرستانه تنها به هواداران فوتبال ایتالیا محدود نشده است. چندی قبل یکی از روزنامه های معروف این کشور به نام کوریره دلو اسپرت پیش از دیدار اینتر و رم با استفاده از عکس لوکاکو و اسمالینگ از تیتر " جمعه سیاه " استفاده کرد. مهاجم بلژیکی نیز در واکنش به این اتفاق این تیتر را احمقانه ترین تیتر خواند. 

1070