چراغی: هر تیمی بازیکنان ما را می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند

چراغی: هر تیمی بازیکنان ما را می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هر باشگاهی بازیکنی از تیم ما می‌خواهد باید با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شود و اصول حرفه‌ای را رعایت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ایوب چراغی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیش از بازی مقابل تیم پیکان اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) آخرین تمرین خود را انجام دادیم. محمد ابراهیمی و بابک حاتمی مصدوم هستند. مهدی ترکمان تیم را ترک کرده و کریم‌زاده در اردوی تیم ملی است. از طرفی کاخا برای درمان ایران را ترک کرده است. ما با چنین شرایطی به مصاف تیم پیکان می‌رویم و با همین نفراتی که داریم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شارژ مالی که بازیکنان روز گذشته شدند امیدوارم با انگیزه به مصاف پیکان برویم. بهتر است مرادی هرچه سریع‌تر تصمیم بگیرد و سرمربی را مشخص کند. اگر سرمربی مشخص شود از تعطیلات نیم‌فصل استفاده کرده و تیم را به بهترین شکل ممکن آماده نیم‌فصل دوم می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به گزینه‌های متعدد برای سرمربیگری این تیم، تصریح کرد: من اسامی زیادی را شنیدم. شاید شانس جنوبی‌ها بیشتر باشد. با این حال تصمیم نهایی را مدیران باشگاه می‌گیرند و من نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم. از نظر من مربی باید هر چه سریع‌تر انتخاب شود.

چراغی با اشاره به پنجره بسته نقل‌وانتقالات، خاطرنشان کرد: هدف ما این است هرچه سریع‌تر و در هفته آینده پنجره نقل‌وانتقالات را باز کنیم و بتوانیم وارد بازار شده و بازیکن جذب کنیم. تلاش ما این است بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا پنجره باز شود. امیدوارم باشگاه‌ها اصول حرفه‌ای را رعایت کنند و اگر بازیکنی از تیم ما می‌خواهند حتما با باشگاه وارد مذاکره شوند. امیدوارم مدیربرنامه بازیکنان هم در این راستا با ما همکاری داشته باشند.

1984