جنجال تازه گری مدل: درگیری با سرمربی تیمش درجریان بازی

جنجال تازه گری مدل: درگیری با سرمربی تیمش درجریان بازی

پایگاه خبری فوتبالی- گری مدل یکی از جنجالی ترین ستاره های دنیای فوتبال بوده است. او شخصیتی عجیب و خاص دارد که در بسیاری مواقع غیرقابل کنترل به نظر می رسد. 

به گزارش فوتبالی، جالب اینجاست که گذر زمان و بالارفتن سن و سال مدل هم به آرام تر شدن او کمک خاصی نکرده است و این ستاره شیلیایی که حالا 32 سال سن دارد بارها و بارها درزمین چمن جنجالهای زیادی به راه انداخته است. او که بخش عمده ای از کارنامه فوتبالی اش را در ایتالیا سپری کرده، این بار در تیم بولونیا جنجال به پا کرده است.

در جریان بازی اخیر بولونیا در رقابتهای سری آ و مصاف این تیم با لچه، ویدال در پی برخوردی با پاناگیوتیس تاچتسیدیس، بازیکن یونانی حریف حسابی از کوره دررفت و عصبانی شد. این اتفاق زمانی رخ داد که مدل در پی یک خطا از سوی او نقش برزمین شده بود و در همان لحظه تاچتسیدیس به توپ ضربه زد. همین اتفاق حسابی باعث عصبانیت مدل شد و او از زمین برخاست و با بازیکن یونانی تیم حریف درگیر شد. کار به جایی کشید که داور بازی و سینیسا میهائیلوویچ، سرمربی بولونیا برای جدا کردن این دو از هم وارد عمل شدند.

اما مدل آنقدر عصبانی بود که حتی به سرمربی تیمش هم رحم نکرد و با او با عصبانیت تمام رفتار کرد و رفتار او را تقبیح می کرد تا اینکه اعضای کادر فنی بولونیا از راه رسیده و این دو را از هم جدا کردند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که میهائیلوویچ سرمربی بولونیا در هفته ها و ماه های اخیر نبرد سختی با بیماری سرطان داشته و بعد از مدتی دوری از زمین چمن، اخیرا دوباره روی نیمکت مربیگری بولونیا می نشیند.

بولونیا درنهایت توانست تا با نتیجه 3-2 در این بازی به پیروزی برسد. این تیم درحال حاضر در رده نهم جدول سری آ قرار دارد و هشت امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و فاصله اش با تیم ششم جدول سری آ که آخرین سکو برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ اروپاست نیز 7 امتیاز است.

6363