حمله به مجسمه زلاتان: بینی ایبرا را بریدند

حمله به مجسمه زلاتان: بینی ایبرا را بریدند

پایگاه خبری فوتبالی بامداد یکشنبه ، تعدادی از اراذل و اوباش شهر مالمو، مجددا به مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ حمله ور شدند.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که عده ای یاغی به سراغ مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ در شهر مالمو می روند و به آن آسیب می رسانند . حدودا ده روز پیش بود که خراشهای عمیقی برروی پاهای مجسمه ایجاد شده بود و طنابی به دور گردن مجسمه انداخته شده بود و به نظر می رسید که حمله کنندگان قصد داشتند تا با کشیدن طناب مجسمه را به زمین بیندازند که دراین راستا موفق نبودند.

حملات به مجسمه زلاتان از زمانی آغاز شد که این اسطوره فوتبال سوئد اعلام کرد که 25% ازسهام باشگاه هاماربی، رقیب دیرینه اف سی مالمو را خریداری کرده است. از آنجا که ایبرا فوتبالش را از باشگاه مالمو آغاز کرده و یکی از اسطوره های فوتبال این باشگاه به حساب می آید، تعدادی از هواداران مالمو حسابی از او کینه به دل گرفته اند.

اولین حمله به مجسمه ایبرا در روز 23 اکتبر (دقیقا یک ماه پیش) انجام شد. در آن زمان این هواداران خشمگین مجسمه ایبرا را آتش زدند و برروی آن عبارت «روحت شاد» را نوشتند و روی در خانه زلاتان هم اقدام به شعارنویسی کردند.

این اراذل و اوباش این بار بینی مجسمه زلاتان و یکی از انگشت های پای او را بریده اند و برروی بدنه مجسمه نقاشی هایی کشیدند و کیفی را روی صورتش قرار دادند و درب توالت فرنگی را برروی یکی از قرار دادند. این نشان دهنده آن است که هواداران مالمو همچنان از ایبرا دلخور هستند.

این روزها زلاتان درجستجوی تیم جدیدی است تا بعد از ترک لس آنجلس گلکسی به این تیم منتقل شود. یکی از گزینه های پیش روی ایبرا، اورتون است که اخیرا کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی اش به خدمت گرفته و کارلتو در صحبتهایی اعلام کرده که درهای باشگاه به روی زلاتان باز است. دیگر گزینه زلاتان هم بازگشت به میلان است که این روزها، این گزینه آنقدرها محتمل به نظر نمی رسد.

6363