خشم لیورپولی ها از فیفا بعد از قهرمانی: این رفتارها مضحک است!

خشم لیورپولی ها از فیفا بعد از قهرمانی: این رفتارها مضحک است!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم لیورپول شنبه شب موفق شد تا در فینال جام باشگاه های جهان با غلبه بر فلامنگو به عنوان قهرمانی این رقابتها برسد.

به گزارش فوتبالی ،بعد از قهرمانی لیورپول در جام باشگاه های جهان، همه چیز برای قرمزها شادی و خوشی نبود. چرا که بعد از برد و قهرمانی لیورپول، بازیکنان و مدیران باشگاه دوست داشتند تا جشن قهرمانی شان را با حضور 1500 هوادارشان که در سکوهای ورزشگاه حضور داشتند جشن بگیرند ولی خواسته آنها با مخالفت مسئولان و نمایندگان فیفا روبرو شد.

بازیکنان و مربیان لیورپول قصد داشتند تا جام را با هوادارانشان به اشتراک بگذارند وبا آنها به شادی بپردازند ولی هر بار که سعی می کردند تا از دیواره های تبلیغاتی عبور کرده و به پیست دو و میدانی حول زمین چمن بروند، با ممانعت مسئولان فیفا روبرو شده و آنها مجددا به داخل زمین چمن هدایت می شدند.

روزنامه دیلی میل چاپ بریتانیا در گزارش خود در این رابطه نوشته:«مقامات باشگاه لیورپول اصلا دلیل این رفتار را درک نکردند. به ویژه آنکه هواداران این تیم تلاش زیادی را انجام داده بودند تا با سفر به قطر در جام باشگاه های جهان از تیمشان حمایت کنند. سران لیورپول این رفتار سران فیفا را مضحک و خنده دار می دانند.»

6363