امباپه بازیکن سال فرانسه : دمبله گفت که مسی مرا زیرنظر دارد

امباپه بازیکن سال فرانسه : دمبله گفت که مسی مرا زیرنظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دو روز بعد از جشن تولد 21 سالگی کیلیان امباپه، او حالا هدیه ارزشمندی را دریافت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن حالا و برای دومین سال متوالی از سوی فرانس فوتبال به عنوان برترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد. این درحالی است که از زمان اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه تا به امروز سابقه نداشته که هیچ بازیکنی در دو سال متوالی این جایزه را به خود اختصاص دهد.

مجله معتبر فرانس فوتبال با توجه به عملکرد فوق العاده امباپه در پاری سن ژرمن، این جایزه را به این ستاره جوان اهدا کرد. امباپه هم بعد از دریافت این جایزه در صحبتهایی گفت:« مردم همه فکر می کنند که امباپه تغییر کرده ولی این دروغ محض است. من برای سرنوشت ساز بودن وتعیین کننده بودن بازی می کنم و می خواهم برای تیمم مهم باشم. قبل از این، من توپ را به بهترین بازیکن تیمم می رساندم ولی الان، بیشتر توپها را به من پاس می دهند و من از فرصتها بهره می برم.»

امباپه در این گفتگوی کوتاه که با فرانس فوتبال انجام داد به این نکته اشاره کرد که هدفش حضور در بازیهای المپیک است؛ این اتفاقی است که هنوز به صورت قطعی، مشخص نشده است. او دراین رابطه گفت:« قطعا دوست دارم در بازیهای المپیک حضور داشته باشم. هرگز حضور در المپیک قابل مقایسه با حضور در رقابتهای یورو نیست. ما به زودی با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن دراین باره صحبت خواهیم کرد.»

این ستاره فرانسوی درمورد ارتباطش با نیمار گفت:« زمانی که نیمار به پاریس آمد، هیچ بحث خاصی مطرح نبود. نیمار ستاره تیم است. بعد از آن من قهرمان جام جهانی شدم و شایعاتی درمورد بد بودن ارتباط میان من و نیمار به گوش می رسید. من همیشه به نیمار گفته ام که اینجا هستم تا در تیم به او کمک کنم.» امباپه در بخش پایانی صحبتهایش هم به تمجید از مسی پرداخت و گفت:« می دانم که مسی مرا تماشا می کند. من متوجه شدم که می توانم برای فتح کفش طلا به رقابت بپردازم ولی در مقابلم مسی قرار داشت. بعضی روزها من سه گل می زدم و خوشحال می شدم و بعد می دیدم که مسی 4 گل زده. یادم می آید که این را برای عثمان دمبله تعریف کردم و به او گفتم:" این غیرممکن است.. مسی از عمد این کار را می کند؟"»

امباپه ادامه داد:« من دو گل می زدم، مسی سه گل می زد. من سه گل می زدم، او چهار گل می زد. آنقدر قوی بود که یک روز از دمبله پرسیدم که آیا مسی گلهایی که من می زنم را تماشا می کند؟ او گفت بله واضح است که می بیند. در آن زمان او به من گفت که مسی مرا زیر ذره بین دارد. این یک تمجید بزرگ برای من است که مسی مرا مدنظر دارد.»

6363