گواردیولا: انتظار رسیدن سیتی به لیورپول خیال واهی است

گواردیولا: انتظار رسیدن سیتی به لیورپول خیال واهی است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که لیورپول در صدر جدول لیگ برتر دست نیافتنی است و انتظار رسیدن تیمش به مدعی قهرمانی یک خیال واهی است. 

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ پس از شکست 1 - 2 در بازی برگشت سال گذشته در ماه ژانویه برابر سیتی تا امروز در لیگ برتر شکستی را تجربه نکرده است و گواردیولا باور دارد که آنها این فصل امتیازی را از دست نخواهند داد. سیتی روز شنبه موفق شد لستر را شکست دهد و به فاصله یک امتیازی تیم برندان راجرز در مقام دوم جدول رده بندی برسد. اما هنوز 11 امتیاز با لیورپول که با یک بازی کمتر صدرنشین لیگ برتر است، اختلاف دارد. گواردیولا در این باره گفت: " وقتی یک تیم 16 پیروزی از 17 بازی به دست می آورد، تصور این که در کورس قهرمانی به آنها برسید یک خیال واهی است. این موضوع در حال حاضر امکان پذیر نیست. ما باید تلاش کنیم تا در بازی های خودمان پیروز باشیم و بتوانیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنیم. " 

سیتی در لیگ قهرمانان و بر اساس قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی باید در دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال مادرید قرار بگیرد که دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو و دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. 

1070