کلوپ: بازیکن فرانسوی نداریم چون بسیار گران هستند

کلوپ: بازیکن فرانسوی نداریم چون بسیار گران هستند

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که بازیکنان فرانسوی در این تیم حضور ندارد چرا که قیمت خرید آنها به نسبت سایرین بسیار بالاست. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان اروپا از سال 2017 هیچ بازیکن فرانسوی را در فهرست خود نداشته و این در حالی است که فرانسه در سال 2018 قهرمان جام جهانی شد و در چند سال اخیر سلطه قابل توجهی در سطح ملی داشته است. بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و پل پوگبا همگی در فصل های قبل درگیر نقل و انتقالات بوده یا شایعاتی پیرامون انتقال به تیم های دیگر درباره آنها مطرح شده اما کلوپ معتقد است که قیمت این بازیکنان بسیار بالاست. مربی آلمانی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ ستاره فرانسوی در تیمش نیست به کانال پلاس گفت: " دلیلی برای این موضوع وجود ندارد. کیلیان برای پاریسن ژرمن بازی می کند. گریزمان قطعا می خواست در بارسلونا به میدان برود و ما می دانیم که آن تیم چقدر خوب است. ما دوست داریم بازیکن فرانسوی در ترکیب خودمان داشته باشیم اما بعضی از آنها بسیار برای ما گرانقیمت هستند. " 

مامادو ساخو آخرین بازیکن تیم ملی فرانسوی بود که پیراهن لیورپول را بر تن کرد و در سال 2013 از پاریسن ژرمن به آنفیلد آمد. او پس از 4 فصل حضور در جمع سرخپوشان از این تیم جدا شده و به کریستال پالاس پیوست. از جمله فرانسوی های معروف لیورپول می توان به نیکلاس آنلکا، جبرئیل سیسه و سیسوکو اشاره کرد. 

1070