لمپارد: این برد، دوستی من و مورینیو را بهم نمی زند

لمپارد: این برد، دوستی من و مورینیو را بهم نمی زند

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در پایان مصاف تیمش مقابل تاتنهام که با برد چلسی به پایان رسید، اعلام کرد که شاگردانش به خوبی برنامه های او را در زمین پیاده سازی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، در بازی حساس امشب، چلسی با پیروزی توانست جایگاهش در رده چهارم جدول را تثبیت کند.

لمپارد که روزگاری در چلسی شاگرد مورینیو بود، حالا شاهد آن بود که تیمش با دو گل ویلیان مقابل تاتنهام مورینیو به پیروزی رسیده است. لمپارد درآنالیز بازی امشب و رویارویی اش با ژوزه مورینیو گفت:«دوستی من و ژوزه مورینیو؟ مطمئن باشید که برد ما در این بازی،دوستی ما را خراب نخواهد کرد. کارهایی که مورینیو در طول دوران فوتبالی ام برای من انجام داده، عوض و فراموش نخواهد شد.» 

سرمربی جوان چلسی با تمجید از بازیکنان تاتنهام گفت:« به نظرم تاتنهام بازیکنان خیلی خوبی دارد که می توانند پشت مدافعان حریف فرار کنند، اما در بازی امشب این اتفاق رخ نداد. همین باعث شد تا ما بتوانیم در این بازی از نظر تهاجمی کنترل بازی را در دست بگیریم و توپ در اختیارمان باشد. اطمینان دارم که با این سیستم، توانستیم نیمی از بازیکنان تاتنهام را از جریان بازی خارج کنیم. همیشه دوست دارم که سبک بازی تیمم متفاوت باشد و از کسی تقلید نمی کنم. برای ما مهم این بود که سیستم مدنظرمان ما را به یک برد مقابل تاتنهام برساند و شاگردان خوب این برنامه ها را پیاده کردند.»

در جریان این مسابقه شعارهای نژآدپرستانه ای علیه رودریگر به گوش رسید... که لمپارد در واکنش به این شعارها گفت:«شعارهای نژادپرستانه؟ فقط متوجه شدم که علیه رودیگر شعارهایی سر داده شده و چیز بیشتری نمی دانم. قطعا از رودیگر حمایت می کنم. نمی دانم شرایط از نظر مسائل نژادپرستانه بهتر شده یا بدتر.. اگر این اتفاق رخ داده باشد، باید با آن مبارزه کنیم.»

6363