لاتزیو 3-1 یوونتوس؛ آبی ها فاتح سوپرکاپ ایتالیا

لاتزیو 3-1 یوونتوس؛ آبی ها فاتح سوپرکاپ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- لاتزیو موفق شد تا در دیدار سوپرکاپ ایتالیا که در شهر ریاض عربستان برگزار شد، با نتیجه 3-1 از سد یوونتوس عبور کرده و جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، برای دومین بار در هفته های اخیر مغلوب لاتزیو شد تا فرصت فتح اولین جام فصل برای مائوریتسیو ساری و شاگردانش از دست برود. لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشت فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه زیبای لوییس آلبرتو از سمت چپ با عکس العمل شزنی همراه شد.

اما حملات بیانکوچلستی بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 16 به گل اول دست یافت. پاس به بیرون سرگی میلینکوویچ ساویچ به لوییس آلبرتو رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه شزنی را تسلیم کرد و گل اول را به ثمر رساند. دقایقی بعد و روی حرکت زیبای لولیچ در محوطه جریمه، لاتزیو باز هم صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه لوییس البرتو توسط شزنی مهار شد. در دقیقه 31 و روی پاس رونالدو، دیبالا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در حالیکه به نظر می رسید نیمه نخست با برتری لاتزیو رو به پایان باشد، یوونتوس در اوقات اضافی به گل رسید. ضربه رونالدو با مهار ناقص استراکوشا همراه شد تا دیبالا روی ریباند و به راحتی دروازه خالی لاتزیو را باز کند و در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در همان اوایل نیمه دوم و روی همکاری رونالدو و ایگواین، یوونتوس فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما حضور به موقع لوییز فیلیپه مانع رخ دادن این اتفاق شد.دقایقی بعد و روی ارسال خطرناک کاتالدی، لاتزیو تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر خطرناک کوره آ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 71 این رونالدو بود که از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه زیبای او با اختلاف کمی از کنار دروازه لاتزیو به بیرون رفت. در دقیقه 73 لاتزیو به گل دوم دست یافت. روی ارسال پارولو، لولیچ در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند.

در ادامه یوونتوس برای جبران گل دریافتی سراپا حمله شد اما نمی توانست موقعیت چندانی روی دروازه لاتزیو ایجاد کند. در دقیقه 86 داگلاس کاستا ارسال خطرناکی روی دروازه لاتزیو برای رونالدو انجام داد، اما خروج به موقع استراکوشا اجازه نداد ستاره پرتغالی گلزنی کند.در دقیقه 89 و روی ارسال دیبالا از روی یک ضربه ایستگاهی، یوونتوس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه بونوچی به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی و با خطای بنتانکور که منجر به اخراج او نیز شد، لاتزیو با ضربه تماشایی ساویچ به گل سوم هم دست یافت تا در نهایت لاتزیو با برتری 1-3 فاتح سوپرجام ایتالیا شود.