خواسته آرتتا از سیتی که برآورده نشد: قول بدهید جانشین پپ می شوم

خواسته آرتتا از سیتی که برآورده نشد: قول بدهید جانشین پپ می شوم

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش میکل آرتتا ستاره سابق فوتبال آرسنال و دستیار سابق پپ گواردیولا در باشگاه منچسترسیتی با ترک این تیم، هدایت آرسنال را در دست گرفت.

به گزارش فوتبالی، روزنامه میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که میکل آرتتا دستیار سابق پپ گواردیولا در باشگاه منچسترسیتی برای ترک این تیم و دردست گرفتن سکان هدایت آرسنال، دلیل و بهانه ای قوی تر از عشقش به توپچی ها داشته است.

طبق گزارش منتشره، آرتتا که اولین حضورش روی نیمکت مربیگری آرسنال را در بازی تیمش مقابل اورتون تجربه کرد، اخیرا و قبل از جدایی از سیتی درخواستی از سران این باشگاه داشته که محقق نشده. او بعد از سالها حضور در کنار پپ گواردیولا در سمت مربی سیتی، از مدیران این باشگاه خواسته بود تا تضمین کنند که هرهنگام که پپ گواردیولا از منچسترسیتی جدا شود، سکان هدایت تیم را به او بسپارند.

اما زمانی که او مطمئن شد که سران سیتی چنین تضمینی به او نمی دهند تا قطعا و در هنگام جدایی پپ از سیتی، او را جانشین گواردیولا نمایند، این تیم را ترک کرد و به پیشنهاد هدایت آرسنال و جانشینی اونای امری پاسخ مثبت داد. آرتتا بعد از رویارویی با پیشنهاد جذاب هدایت آرسنال، تصمیم گرفت تا درمورد آینده اش ریسک نکند و به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد.

6363