آل‌کثیر: مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام/ صبر خیلی از بازیکنان لبریز شده است

آل‌کثیر: مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام/ صبر خیلی از بازیکنان لبریز شده است

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت صنعت نفت و نتایج خوب این تیم در لیگ امسال گفت: خدا را شکر که تا الان نتایج خوبی گرفتیم و این در حالی است که همه می‌دانند صنعت نفت چه مشکلاتی دارد. یک بازی دیگر هم باقی مانده تا به تعطیلات نیم‌فصل برویم و هدف‌مان این است که در بازی با سپاهان هم یک نتیجه خوب بگیریم. امسال از لحاظ فوتبالی همه چیز خوب بود و نتایجی گرفتیم که خوشحالی هواداران را به همراه داشت، ولی متأسفانه با مشکلات مالی روبه‌رو بودیم.

وی ادامه داد: تا اینجا کار بزرگی انجام داده‌ایم. خودتان می‌دانید وقتی یک تیم بحران مالی دارد تمرکز بازیکنان به‌هم می‌ریزد، ولی با این وضعیت نتایج بسیار خوبی گرفتیم. الان صبر بازیکنان لبریز شده است و همه‌ی ما تا یک اندازه‌ای می‌توانیم با این مشکلات دست و پنجه نرم کنیم. فقط امیدوارم که مشکلات مالی خیلی زود برطرف شود. واقعاً حیف است که شرایط خوب صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی به‌هم بریزد.

مهاجم هشت گله صنعت نفت درباره عملکرد خوبش در فصل جاری هم خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که امسال شرایط خوبی دارم. فصل گذشته کم بازی کردم و همان موقع گفتم که یک بازیکن برای نشان دادن خود نیاز به این دارد که بیشتر بازی کند. امسال بیشتر بازی کردم و توانستم به تیمم کمک کنم.

آل‌کثیر در واکنش به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر جدایی‌اش از صنعت نفت و اینکه می‌گویند با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است، تصریح کرد: من هم این خبرها را در رسانه‌ها می‌خوانم، ولی واقعیت این است که با باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته‌ام. الان تمام تمرکزم روی بازی با سپاهان است و بعد این بازی باید ببینم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

7655