پیش بازی شهرداری ماهشهر-پرسپولیس/ خلق شگفتی یا صعود راحت؟

پیش بازی شهرداری ماهشهر-پرسپولیس/  خلق شگفتی یا صعود راحت؟

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان فصل گذشته جام حذفی امیدوار است شگفتی‌های جام حذفی مشکلی برای این تیم ایجاد نکند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم شهرداری ماهشهر و پرسپولیس تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف با هم خواهند رفت.

تیمِ تحت هدایت مهدی پاشازاده در دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد و سرخپوشان پس از حذف تلخ از تیم قشقایی، دوست ندارند توسط تیم دیگری از دسته دو شکست بخورند.

تیم شهرداری که هم اکنون با 12 بازی و 17 امتیاز در رده ششم قرار دارد نسبت به 4 تیم بالای جدول یک بازی کمتر انجام داده و در صورت پیروزی در بازی معوقه به رده سوم صعود می کند و امیدهایش برای بازگشت به لیگ یک زیادتر خواهد شد.

روزهای خوبِ قرمزها: پرسپولیس که فصل گذشته با برانکو قهرمانی این مسابقات را تجربه کرده، این فصل نیز با توجه به قرعه خوب خود جدی ترین گزینه ی حضور در نیمه نهایی به شمار می‌رود.شاگردان کالدرون در لیگ نیز وضعیت خوبی را پشت سر می‌گذارند و با 4 پیروزی در 4 دیدار اخیر، هم امتیاز با سپاهانِ صدرنشین هستند و فقط به خاطر تفاضل گل پایین تر به نسبت سپاهان، در رده دوم قرار دارند.

نتیجه مرحله یک هشتم نهایی: دو تیم شهرداری و استقلال نوین ماهشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و به جمع 8 تیم پایانی صعود کند. پرسپولیس هم با تک گل ستاره این روزهای خود، مهدی ترابی، از سد صنعت نفت آبادان عبور کرد و پا به این مرحله گذاشت. 

*دوشنبه 2 دی 98

شهرداری ماهشهر-پرسپولیس ورزشگاه تختی آبادان ساعت 15:00

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: قهرمان نجفی، فرزاد بهرامی