سیتی 3 - 1 لستر؛ پپ با دست پر به خانه رفت

سیتی 3 - 1 لستر؛ پپ با دست پر به خانه رفت

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی موفق شد در خانه خود 1-3 لسترسیتی را مغلوب کند.سیتیزن ها در شبی که در اوایل بازی موقعیت های زیادی را از دست داده و مقهور درخشش جیمی واردی شدند، در ادامه سه بار دروازه لسترسیتی را باز کردند تا به فاصله یک امتیازی این تیم در رده دوم جدول برسند.  

 اولین فرصت بازی در دقیقه 10 و برای سیتی ایجاد شد، اما نفوذ ریاض محرز در محوطه جریمه با ایستادگی سویونچو همراه شد و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 14 و روی پاس ریاض محرز، سیتی تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی و تماشایی کوین دی بروین به دیرک دروازه کسپر اشمایکل برخورد کرد.

در دقیقه 17 سیتی یک بار دیگر صاحب فرصت فوق العاده ای برای گلزنی شد، اما ضربه گابریل ژسوس در دهانه دروازه لستر با مهار فوق العاده اشمایکل همراه شد.

اما در دقیقه 22 و بر خلاف جریان بازی لسترسیتی به گل رسید. روی پاس بارنز، جیمی واردی از پشت سر فرناندینیو فرار کرده و با یک ضربه چیپ تماشایی موفق شد به زیبایی دروازه منچسترسیتی را باز کند.در دقیقه 26 رحیم استرلینگ از سمت چپ موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه لستر داشت، اما اشمایکل موفق شد با پا ضربه این بازیکن را دفع کند.

دقایقی بعد سیتی به گل تساوی دست یافت. ریاض محرز از سمت راست به عرض نفوذ کرده و ضربه او بعد از برخورد به مدافع لسترسیتی تغییر جهت داده و وارد دروازه این تیم شد. در دقیقه 40 کوین دی بروین فرصت خوبی برای زدن گل دوم سیتی داشت، اما ضربه او با مهار تماشایی کسپر اشمایکل همراه شد.

در دقیقه 44 و با متوقف شدن محرز در محوطه جریمه سیتی، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایلکای گوندوغان آن را تبدیل به گل کرد و سیتی با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

اولین فرصت نیمه دوم روی حرکت استرلینگ از جناح چپ و برای سیتی ایجاد شد، اما ضربه ریاض محرز آرام بود و در اختیار اشمایکل قرار گرفت. در دقیقه 60 کوین دی بروین با حرکتی زیبا برای سیتیزن ها خلق موقعیت کرد، اما پاس او به استرلینگ نرسید و این فرصت از دست رفت.

 

دقایقی بعد این بار جیمی واردی می توانست گلسازی کند، اما ارسال او برای بارنز در نهایت با حضور به موقع ادرسون همراه شد. در دقیقه 67 این بار ریاض محرز از سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او توسط اشمایکل مهار شد.اما در دقیقه 70 سیتی به گل سوم هم دست یافت. روی حرکت زیبای دی بروین و ارسال عرضی او، گابریل ژسوس در مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شد و سیتی 1-3 از لستر پیش افتاد.

در دقیقه 76 این بار کوین دی بروین با ضربه پای چپ دروازه لستر را تهدید کرد، اما این بار نیز اشمایکل دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت سیتی موفق شد 1-3 لستر را مغلوب کند.