والورده: داشتن مسی یک برتری بزرگ برای ماست

والورده: داشتن مسی یک برتری بزرگ برای ماست

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی بارسا بعد از برد تیمش مقابل آلاوس یک بار دیگر به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا امشب موفق شد تا با برد پرگلی برابر آلاوس به پیروزی برسد و با نتیجه 1-4 از سد حریف عبور کرد.

در پایان این بازی، والورده در تمجید از مسی گفت:« واقعا با بودن مسی در زمین هر اتفاقی ممکن و محتمل است. داشتن مسی یک مزیت عظیم برای ما و یک برتری واضح است.مسی  در هر لحظه ازبازی  ظاهر می شود و از هر نقطه ای گلزنی می کند. او باورنکردنی است.»

والورده در بخش دیگری از صحبتهایش در آنالیز عملکرد شاگردانش در جریان این بازی گفت:«نیمه اول نیمه خیلی خوبی بود ؛ اما با شروع نیمه دوم کمی افت کردیم و حریف به یک گل رسید. بعد از آن ما توانستیم با زدن دو گل خودمان را از فشار خارج کنیم. گل مسی بسیار مهم بود. البته بعید می دانم که ما نیمه دوم حریف را دست کم گرفتیم. لازم به ذکر است که ما به خاطر بازی ال کلاسیکو که 4 شنبه شب برگزار شد خسته بودیم و در شروع نیمه دوم این قضیه خودش را نشان داد. وقتی با دو گل پیش افتادیم، عقب نشستیم چون بدن ها خسته بودند. البته نباید از شایستگی های آلاوس کاست.»

 سرمربی بارسا درمورد این برد ارزشمند گفت:« دراین بازی واقعا نمی خواستیم که حریف ما را سورپرایز کند. می دانستیم که آلاوس قدرت ضربه زدن به ما را دارد. این یک پیروزی مهم بود. حالا با حسی خوب راهی تعطیلات زمستانی می شویم. راهی دراز تا پایان فصل در پیش است و خوشبختانه در مسیر درستی قرار داریم. با همین روند می توانیم در بازی های دشوار پیش رو موفق ظاهر شویم.»

والورده در مورد برنامه فشرده بازیها گفت:« یک ماه پرتنش را پشت سر گذاشتیم و می خواستیم سال را به بهترین شکل تمام کنیم. خط هافبک قدرتمندی داریم که برای ما یک نقطه قوت است. دست من برای هر تغییری در این منطقه باز است.»

 6363