اورتون 0-0 آرسنال؛ تقسیم امتیازات بین دو سرمربی تازه کار

اورتون 0-0 آرسنال؛ تقسیم امتیازات بین دو سرمربی تازه کار

پایگاه خبری فوتبالی- اورتون و آرسنال در شرایطی که سرمربیان جدید خود را روی سکوها داشتند، در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم بحران زده آرسنال و اورتون امروز در گودیسون پارک جدال حساسی را پیش رو داشتند. هر دو تیم، دیروز و امروز مربیان جدیدی را منصوب کرده بودند و این بر اهمیت بازی افزوده بود. میکل آرتتا و کارلو آنچلوتی سرمربیان جدید دو باشگاه، امروز کار را از روی سکوها دنبال می کردند. آرسنال تیم دهم جدول بود و 4 امتیاز بیشتر از اورتون رده شانزدهمی داشت.

اورتون بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شد. مصدومیت الکس ایووبی در دقیقه 9 باعث تعویض او و ورود جنک توسون مهاجم ترک تبار شد. همین بازیکن یک دقیقه پس از ورودش به زمین با یک شوت می توانست تافی ها را به گل برساند ولی توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد.

دقیقه 18 ضربه کاشته سیگورسون با اختلافی بسیار اندک از کنار دروازه آرسنال به اوت رفت در حالی که هواداران اورتون نیم خیز شده بودند و انتظار ورود توپ به درون دروازه را داشتند. اورتون همچنان تیم بهتر زمین بود و توپچی ها چشم به ضدحملات داشتند و تلاش هیچکدام به ثمر نمی نشست. دقیقه 42 دیویس با ورود به محوطه جریمه و یک پاس به عقب برای توسون او را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی توپ پس از برخورد به پای او که در شرایط نامتعادل قرار داشت، راهی اوت شد.

یک دقیقه بعد جدی ترین شانس گلزنی آرسنال را شاهد بودیم. مارتینلی روی پاس توریرا در سمت چپ محوطه جریمه در حالت تقریبا تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او که از زاویه بسته نواخته شده بود، به تور کنار دروازه برخورد کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه اول اورتون 4 شوت داشت و آرسنال یک شوت که هیچکدام در چارچوب نبودند. دقیقه اول نیمه دوم ریچارلیسون با یک شوت که اولین شوت داخل چارچوب بازی بود، شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد ولی توپ را لنو در اختیار گرفت. یک دقیقه بعد روی پاس عالی توریرا این اوبامیانگ بود که صاحب بخت گلزنی شد ولی ضربه ضعیف او به بیرون رفت.

دقیقه 51 روی ضربه کرنر چمبرز توپ به اوبامیانگ رسید ولی ضربه او را پیکفورد گلر اورتون به شکلی عالی مهار کرد. دقیقه 67 بازی ریچارلیسون با قدرت بدنی و تکنیک خوب خود مدافعان آرسنال را از پیش رو برداشت و وارد محوطه جریمه شد. او با یک پاس عقب، لوین را صاحب شانس گلزنی کرد ولی ضربه او ابتدا به توریرا برخورد کرد و سپس چمبرز توپ را راهی کرنر کرد.

در دقایق باقیمانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و شاهد موقعیت خاصی هم روی دروازه ها نبودیم. با این تساوی آرسنال 23 امتیازی شد و اورتون نیز به امتیاز 19 رسید.