درخواست نجومی مهاجم ساحل عاجی، ستاره پیکان را پرسپولیسی ‌می‌کند

درخواست نجومی مهاجم ساحل عاجی، ستاره پیکان را پرسپولیسی ‌می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- درخواست ۳ میلیون و پانصد هزار یورویی مهاجم ساحل عاجی مدنظر باشگاه پرسپولیس باعث شد تا مسوولان این تیم مهاجم گلزن پیکان را در رادار خود قرار دهند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باعث شده تا کادرفنی این تیم به فکر جذب یک مهاجم تمام کننده بیافتد. در همین راستا گزینه‌های مختلف خارجی مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت گابریل کالدرون به مهاجم گران‌قیمت ساحل عاجی رسید.

این بازیکن برای حضور در پرسپولیس خواهان دریافت ۳ میلیون و پانصد هزار یورو شده و این در حالی است که مدیران پرسپولیس به دنبال جذب مهاجمی با قیمت حدود ۵۰۰ هزار یورو هستند و در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد مدیران باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی مهاجم ساحل‌ عاجی باشند.

در کنار این بازیکنان خارجی چهار بازیکن ایرانی نیز مد نظر پرسپولیسی‌ها هستند و  با نظر کالدرون، مدیران باشگاه فردا برای مذاکره با ۲ نفر از آنان اقدام خواهند کرد.

شهریار مغانلو مهاجم پیکان و حسین مالکی مهاجم شاهین بوشهر از جدی‌ترین گزینه‌های مد نظر باشگاه برای ترمیم خط آتش پرسپولیس هستند.

مسوولان باشگاه با وجود تکذیب مذاکرات، صحبت‌هایی را با مدیران پیکان برای جذب مغانلو انجام داده‌اند و توافقاتی نیز حاصل شده است. به نظر می‌رسد مهاجم بلند قامت پیکان نیم فصل دوم شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد.

7655