ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ فاتی از فهرست خط خورد

ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ فاتی از فهرست خط خورد

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم بارسلونا و آلاوز تا دقایقی دیگر در ورزشگاه نیوکمپ و در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لالیگا رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان ارنستو والورده از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آلاوز خواهند رفت تا آخرین بازی خود در سال 2019 میلادی را نیز انجام دهد. بارسلونا چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه خود برابر رئال مادرید قرار گرفت تا الکلاسیکوی معوقه نیم فصل اول را برگزار کند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بارسایی ها هم امتیاز با رئال مادرید با 36 امتیاز از 17 بازی و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارند و در صورت پیروزی در این بازی سال میلادی را با صدرنشینی به پایان خواهند رسانید. دیپورتیوو آلاوز نیز برخلاف سال گذشته که شرایط بهتری را تجربه می کرد در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و از 17 بازی گذشته تنها 19 امتیاز به دست آورده است. آنسو فاتی به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی فیزیکی نمی تواند در بازی امروز برابر آلاوز تیمش را همراهی کند. 

ترکیب بارسلونا برای دیدار امروز بدین ترتیب است: ترشتگن، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، لوییس سوارز، لیونل مسی، آنتوان گریزمان، جوردی آلبا، آلنا، سرجیو روبرتو، ویدال، اومتیتی

1070