زیدان: پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست

زیدان: پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که پپ گواردیولا که در حال حاضر هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد، بهترین مربی دنیای فوتبال است. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا پیش از این در سال های گذشته روی نیمکت تیم بارسلونا حضور داشت و حالا باید با منچسترسیتی در مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال مادرید قرار بگیرد. زیدان در گفتگو با رسانه ها درباره این مربی اسپانیایی اظهار داشت: " دیدار برابر تیم او بسیار خاص خواهد بود. من بارها برابر او بازی کرده ام. به عنوان یک بازیکن و یک مربی به او احترام می گذارم چون فکر می کنم او بهترین مربی دنیاست. او در طول دوران حرفه ای خود این را ثابت کرده و من به شدت در انتظار رویارویی با او و تیمش در لیگ قهرمانان هستم. "

زیدان همچنین درباره خطاهایی که در الکلاسیکو روی واران انجام شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، گفت: " در نهایت گذشته دیگر گذشته است. کمک داور ویدیویی مهم است. این تکنولوژی است که به فوتبال اضافه شده اما مطمئنا باید پیشرفت هایی در آن انجام بگیرد. همه می خواهند که این تکنولوژی پیشرفت کند و من اطمینان دارم که این رخ خواهد داد. همه اشتباهاتی می کنند. حالا دیگر همه چیز گذشته و مربیان، بازیکنان و باشگاه روی بازی فردا متمرکز شده اند. فردا بازی دیگری است و بسیار سخت است. این آخرین بازی سال است و ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم. مهمترین چیز این است که هر روز کار می کنیم و مشخصا به خوبی عمل کردیم. "

این مربی فرانسوی شرایط رئال مادرید را در هفته های اخیر به خوبی تغییر داده و در پاسخ به این سوال که تا چه مدت دیگر به مربیگری ادامه خواهد داد، گفت: " این بستگی به احساسی که خودم دارم، دارد. من مربی معمولی نیستم. وقتی در سال 2018 رئال را ترک کردم صحبت های زیادی مطرح شد. اما چیزی که برای من لذتبخش است این است که هر روز با مردمی که با من کار می کنند، باشم. فکر نکنم تا 60 یا 70 سالگی به مربیگری ادامه دهم. آیا مربی بهتری نسبت به بازیکن بودنم هستم؟ من هر دو را دوست دارم. به بازیکنانم می گویم از دوران بازی خود لذت ببرند چون به زودی تمام خواهد شد. "

1070