رسمی؛ کارلو آنچلوتی هدایت اورتون را به عهده گرفت

رسمی؛ کارلو آنچلوتی هدایت اورتون را به عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رسما هدایت باشگاه اورتون را به عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی که در چهار کشور مختلف 20 قهرمانی شامل سه لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است، با قراردادی چهار ساله و نیمه و تا پایان فصل 24-2023 به اورتون پیوست.

آنچلوتی تماشاگر بازی لیورپول و آرسنال در گودیسون پارک در کنار مالک باشگاه خواهد بود و از روز یکشنبه در تمرینات با بازیکنان شرکت خواهد کرد. اولین بازی آنچلوتی در روز پنجشنبه مقابل برنلی در گودیسون پارک خواهد بود.  مربی ایتالیایی در این باره گفت :" اورتون یک باشگاه بزرگ با تاریخچه ای غنی و هوادارانی عاشق است. قطعا دیدگاه مشخصی از سوی مالک باشگاه و هیئت مدیره برای کسب جامها و موفقیت وجود دارد. از این بابت به عنوان مربی خرسند هستم و تلاش می کنم تا به همه در باشگاه کمک کنم. در دو هفته اخیر بازیهای اورتون را دنبال کردم و می دانم که بازیکنان توانایی های زیادی دارند. این تیم سازماندهی و نظم فوق العاده ای دارد و خوشحالم که می توانم بخشی از این تیم باشم."

آنچلوتی 60 ساله سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد. او در سال 2009 هدایت چلسی را به عهده گرفت و در اولین فصلش دو گانه لیگ برتر انگلیس و جام حذفی را کسب کرد. او در سال 2011 چلسی را ترک کرد و بعد از آن به تیم هایی نظیر پاریسن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ و ناپولی رفت.