رسمی؛ مونتلا از هدایت فیورنتینا برکنار شد

رسمی؛ مونتلا از هدایت فیورنتینا برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی - وینچنزو مونتلا پس از شکست 1 - 4 شب گذشته برابر رم از هدایت فیورنتینا برکنار شد و اعلام شده که مربی جدید این تیم به زودی معرفی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، این مربی در 24 بازی خود در فیورنتینا 13 شکست را پذیرفته بود و به همین دلیل به نظر می رسید که برکناری او اجتناب ناپذیر باشد. او از 72 امتیاز ممکن تنها 19 امتیاز کسب کرده بود که یکی از آنها تساوی در برابر اینتر در هفته گذشته در وقت های تلف شده بود. باشگاه فیورنتینا بیانیه ای در این باره منتشر کرد که در بخشی از آن آمده: " این تصمیم بعد از بررسی طولانی و دقیق درباره عملکرد و نتایج تیم اتخاذ شده است. مالکان و مدیران تیم باور دار که تغییر سرمربی بهترین گزینه برای تغییر شرایط و اهداف موجود در زمین است. باشگاه از وینچنزو مونتلا برای تلاش ها و تعهدش در ماه های اخیر سپاسگزاری می کند و برای او موفقیت در فصل بعدی فعالیت حرفه ای را آرزو می کند. در روزهای آینده نیز مربی جدید فیورنتینا معرفی خواهد شد. "

گفته می شودد گزینه اول فیورنتینا برای جانشینی این مربی، لوسیانو اسپالتی خواهد بود اما او هنوز در شرایط قرارداد با اینتر است و باید پیش از امضای قرارداد جدید با فیورنتینا شرایط خود با این باشگاه را مشخص کند. 

1070