کوچک‌زاده: گل‌گهر در نیم‌فصل دوم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

کوچک‌زاده: گل‌گهر در نیم‌فصل دوم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کادر اجرایی باشگاه گل‌گهر گفت: گل‌گهر می‌تواند با جدا شدن از انتهای جدول حرف‌های زیادی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای گفتن داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان که با شکست تیم گل‌گهر به پایان رسید، اظهار داشت: دو تیم از نظر امتیازی نزدیک به هم بودند و بازی حساسیت بالایی داشت.

وی افزود: با این حال دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما نساجی باهوش‌تر عمل کرد و در این بازی به برتری رسید. هر چند که ما هم چند موقعیت داشتیم، اما تبدیل به گل نشد. همین موضوع درصد اشتباهات را بالا برده و باعث شده بود که حساسیت بازی روی کیفیت آن تاثیر بگذارد.

عضو کادر اجرایی باشگاه گل‌گهر تصریح کرد: نساجی هوادارانی دارد که امتیاز بزرگی برای این تیم محسوب می‌شوند. مطمئنا گل‌گهر هم با تغییراتی که در نیم‌فصل شاهد آن خواهیم بود از انتهای جدول جدا می‌شود شرایط خود را بهتر می‌کند. البته روند کیفیت فنی تیم رو به پیشرفت است و گل‌گهر برخلاف اوایل فصل در هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند که تبدیل به گل نمی‌شود. فکر می‌کنم در حال حاضر مشکل تیم گل‌گهر روحی - روانی است که ان‌شاءالله به زودی حل می‌شود. گل‌گهر یک تیم باثبات است و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا این تیم در لیگ برتر بماند.

کوچک‌زاده در مورد فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه گل‌گهر گفت: در زمان نقل‌وانتقالات طبیعی است که بازیکنان زیادی به هر باشگاه توسط مدیربرنامه‌ها معرفی می‌شوند. به باشگاه گل‌گهر هم طبق گفته جلالی تا الان ۸۰، ۷۰ بازیکن معرفی شده که در این بین یکسری قرارداد دارند و برخی هم بازیکن آزاد هستند. با این حال، اما جلالی همیشه اخلاق را رعایت کرده و مذاکره‌ای هم با بازیکنانی که قرارداد دارند صورت نگرفته است. ما بعد از بازی با ذوب‌آهن فعالیت‌های خود در نقل‌وانتقالات را بیشتر می‌کنیم. تا الان هم فقط موفق شدیم با رحمان احمدی قرارداد ببندیم و ان‌شاءالله بازیکنان دیگری هم به ما اضافه می‌شوند.

وی در مورد اینکه شایعاتی در خصوص مذاکره باشگاه گل‌گهر با برخی از بازیکنان لیگ برتری که قرارداد دارند، مطرح شده، تصریح کرد: درست است که باشگاه گل‌گهر سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، اما این باشگاه همیشه سعی کرده خودش را نسبت اصول پایبند بداند و طبق قانون فعالیت کند. این مسائل اخیرا توسط آدم‌های مطرح شد که به دنبال منافع شخصی خود هستند.

کوچک‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در قائمشهر هم ما شاهد فوتبال پاکی بین گل‌گهر و نساجی بودیم و به همه ثابت شد که حرف برخی صحت ندارد. من سابقه کار در نساجی را دارم و حتی خودم تیم امسال آن‌ها را بستم. مطمئنم که نساجی با بازیکنانی که دارد می‌تواند روز‌های بهتری را داشته باشد. بدون شک گل‌گهر هم می‌تواند با جدا شدن از انتهای جدول حرف‌های زیادی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای گفتن داشته باشد.

7655