ماتوئیدی: بعد از باخت 1-6 به بارسا، درفکر خداحافظی بودم

ماتوئیدی: بعد از باخت 1-6 به بارسا، درفکر خداحافظی بودم

پایگاه خبری فوتبالی- بلیس ماتوئیدی ستاره فوتبال یوونتوس در سال 2017 و زمانی که در پاری سن ژرمن توپ می زد، یکی از سخت ترین لحظات عمر فوتبالی اش را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، در آن سال و در روز هشتم مارس 2017، پاری سن ژرمن در دیداری عجیب و دور از ذهن با نتیجه 1-6 مغلوب بارسلونا شد و با همان باخت از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. ماتوئیدی ستاره فرانسوی دنیای فوتبال که در آن زمان در پی.اس.جی توپ می زد، در آن لحظات آنقدر احساس شرمساری می کرده که به فکر خداحافظی ازدنیای فوتبال افتاده بود.

این ستاره فرانسوی در گفتگو با آر.ام.سی سپورت با یادآوری آن روز گفته که در آن بازی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده بود، درترکیب اصلی تیم پاریسی قرار داشته و درپایان آن مسابقه به خداحافظی از دنیای فوتبال فکر می کرده.باخت 1-6 پی.اس.جی در نوکمپ در شرایطی رقم خورد که آنها دربازی رفت 0-4 بارسا را شکست داده بودند و عملا کار صعودشان را قطعی می دیدند اما در بازی برگشت با باختی تحقیر آمیز مغلوب بارسا شده و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

ماتوئیدی درمورد آن شب تلخ گفت:« آن لحظات واقعا سخت و تلخ بودند. در رختکن من گفتم که این غیرممکن است ونمیخواهم دیگر فوتبال بازی کنم. از آن نتیجه احساس شرم می کردم و حتی از خودم هم خجالت می کشیدم.»

اما چند ماه بعد از آن باخت دردناک، ماتوئیدی فوتبالش را ادامه داد و پاری سن ژرمن را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. حالا او آن بحران سخت را پشت سرگذاشته و در این رابطه گفته:« من ترجیح می دهم که آن بحران را فراموش کنم و به لحظات خوبی که در پاری سن ژرمن سپری کردم فکر کنم. من در آن تیم لحظات فوق العاده و حیرت آوری را هم سپری کردم.»

6363