فیورنتینا 1 - 4 رم ؛ برد ارزشمند جلوروسی در فلورانس

فیورنتینا 1 - 4 رم ؛ برد ارزشمند جلوروسی در فلورانس

پایگاه خبری فوتبالی- رم موفق شد تا در هفته هفدهم سری آ و در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-4 از سد میزبانش فیورنتینا عبور کند

به گزارش فوتبالی، این بازی در ورزشگاه آرتمیو فرانکی برگزار شد و با درخشش ادین ژکو و برد ارزشمند رم میهمان به پایان رسید. 

رمی‌ها از همان ابتدا تیم برتر میدان بودند و خیلی زود توانستند به گل برتری برسند. در دقیقه 19 بازی بود که ادین ژکو با بهره گیری از پاس زیبای زانیولو با ضربه سری تماشایی دروازه دراگوفسکی را باز کرد تا رم 0-1 پیش بیفتد. دقایقی بعد، الکساندر کولاروف در دقیقه 22 و از روی یک ضربه ایستگاه گل دوم رم را به ثمر رساند.

بعد از برتری 0-2 رم، بازیکنان فیورنتینا به خود آمدند و در دقیقه ۳۴، روی یک ضربه کرنر توسط میلان بادلی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا کمی امیدوارتر بازی را دنبال کنند. اما نیمه اول بازی با برتری 1-2 رم به پایان رسید. 

با شروع نیمه دوم،بازی سرعت بالایی نداشت و رمی ها سعی داشتند تا با کنترل جریان بازی، نتیجه را حفظ کنند. در دقیقه 71 مسابقه، پاس ژکو به لورنزو پلگرینی رسید و او هم با یک ضربه بسیار زیبا گل سوم را وارد دروازه دراگوفسکی کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 88 ادین ژکو توپ ارزشمندی را به  نیکولو زانیولو رساند و او هم با یک ضربه بغل پای زیبا دروازه فیورنتینا را برای بار چهارم باز کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 1-4 به نفع رم به پایان برسد.

رمی ها با کسب سه امتیاز این بازی 35 امتیازی شدند و به حضورشان دررده چهارم جدول ادامه دادند و فیورنتینا هم بدون کسب امتیاز، 17 امتیازی ماند و رده چهاردهم جدول را در اختیار دارد.

6363