رسمی/ ورود فورلان به دنیای مربیگری با هدایت پنیارول

رسمی/ ورود فورلان به دنیای مربیگری با هدایت پنیارول

پایگاه خبری فوتبالی- چند ماه پیش بود که دوران فوتبالی دیگو فورلان ستاره اروگوئه ای دنیای فوتبال به پایان رسید و او در آگوست سال 2019 بود که اعلام کرد که کفشهایش را آویزان کرده است.

به گزارش فوتبالی، حالا و تقریبا شش ماه بعد، فورلان دوباره به دنیای فوتبال بازگشته است و این بار در قامت سرمربی او را در دنیای فوتبال خواهیم دید. فورلان از این پس هدایت تیم پنیارول مونته ویدیو را برعهده خواهد داشت و این تیم را مربیگری خواهد کرد. البته در طول این مدت، نام او با باشگاه های دیگری در آمریکای لاتین از جمله ایندپندینته مرتبط شده بود ولی در نهایت او هدایت پنیارول اروگوئه را برعهده گرفت.

فورلان که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای منچستریونایتد، ویارئال و اتلتیکومادرید را در کارنامه ورزشی اش دارد، در فاز پایانی فوتبالی اش، شروع به شرکت در دوره مربیگری کرده بود و در فصول اخیر در دوره های اخیر مرتبط با مربیگری شرکت کرده و تمام آنچه برای در دست گرفتن هدایت یکی از بزرگترین تیمهای باشگاهی اروگوئه نیاز بود را آموخت. 

از زمان خداحافظی فورلان با دنیای فوتبال تا به امروز، بارها نام او را برزبان بزرگان فوتبالی شنیده ایم و او جوایز و افتخارات متعددی را دریافت کرده است. فورلان بعد از 15 فصل حضور در دنیای فوتبال و به ثمر رساندن بیش از 250 گل در برترین لیگهای دنیا، حالا نامش را در بین بهترین مهاجمان قرن بیست و یک دنیا می بینم. او سابقه کار کردن درکنار بزرگترین سرمربیان دنیا از جمله سرالکس فرگوسن، مانوئل پلگرینی و کیکه سانچس فلورس را در کارنامه دارد.

حالا باحضور فورلان روی نیمکت مربیگری پنیارول و گوستاوو مونوا برروی نیمکت مربیگری ناسیونال مونته ویدیو، دیدارهای ال کلاسیکوی اروگوئه رنگ و بوی بیشتری خواهد داشت.

6363