گل‌محمدی: این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود/ قطعا در نیم فصل تغییراتی در تیم خواهیم داشت

گل‌محمدی: این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود/ قطعا در نیم فصل تغییراتی در تیم خواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود و مستحق این پیروزی بودیم. 

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی شهر خودرو مقابل پیکان در دقایق پایانی اظهار داشت: این برد برای ما خیلی ارزشمند بود. با توجه به نتایج هفته‌های اخیر نیاز داشتیم که این 3 امتیاز را کسب کنیم. با تلاش مضاعف بازیکنان به هدف خود رسیدیم و برد ارزشمندی را کسب کردیم. بازی از نظر فنی یکی از بازی‌های خوب ما بود. با توجه به بازی‌های خوبی که از پیکان دیده بودیم، امروز بازیکنان ما در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردند و با تمرکز بالا بازی کردند. این موضوع خیلی مهم است که بتوانیم در بازی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: تیم حریف دفاع فشرده خوبی داشت و رد شدن از این دفاع کار سختی بود. تا جایی که شد از فضاهای ایجاد شده استفاده کردیم و به گل رسیدیم. در دقیقه‌ای گل زدیم که تیم حریف نمی توانست کاری از پیش ببرد. مستحق این پیروزی بودیم و با اراده و انگیزه‌ای که داشتند حق‌شان بود که برنده بازی شوند.

سرمربی شهر خودرو عنوان کرد: خورشیدی یکی از داوران خوب ایران است. امروز هم داوری خوبی به نمایش گذاشتند. شاید بگویند تیم برنده این حرف را می‌زند، اما واقعیت این است که خورشیدی از داوران خوب ما است.

وی درخصوص تغییرات احتمالی در تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: این فرصت را داریم تا در نیم فصل تیم خود را ترمیم کنیم.  زیاد نمی‌توانیم درمورد نقل‌وانتقالات حرف بزنیم، اما قطعاً تغییراتی خواهیم داشت. فعلاً تمرکز ما روی بازی بعدی است.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد وضعیت مصدومیت امین قاسمی‌نژاد و سایر بازیکنان این تیم، گفت: تعداد مصدومان ما خیلی زیاد شده است. وضعیت قاسمی‌نژاد باید تا فردا مشخص شود. در این فصل مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده است، اما جوانانی که برای ما بازی کردند عملکرد خوبی داشتند و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

گل‌محمدی عنوان کرد: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از هواداران و بازیکنانی که امروز سنگ‌تمام گذاشتند. امیدوارم این 3 امتیاز تاثیر مثبتی در دست به جیب شدن حمیداوی داشته باشد که قطعاً هم اینگونه خواهد شد.

4344