پس از ناکامی در خرید مینامینو؛ منچستر یونایتد به دنبال دو بازیکن

پس از ناکامی در خرید مینامینو؛ منچستر یونایتد به دنبال دو بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد احتمالا دو خرید در ژانویه انجام خواهد داد. اد وودوارد، مدیر باشگاه به دلیل این که نتوانست تاکومی مینامینو را جذب کند، زیر فشار است.

مینامینو از بازیکنانی بود که یونایتد برای جذب در ژانویه زیر نظر داشت. اما لیورپول بند فسخ قرارداد او، که 7.25 میلیون پوند بود را فعال کرد و او را از سالزبورگ به آنفیلد برد. این در حالی بود که وودوارد تصور می‌کرد قیمت او بسیار بیش از این باشد و تصور نمی‌کرد قرارداد او بند فسخ داشته باشد.

مقامات یونایتد از وودوارد انتقاد کرده‌اند که چرا تا این حد نسبت به جذب او بی‌تفاوت بوده که از مبلغ فسخ قراردادش هم خبر نداشته است. یونایتد حالا می‌خواهد دو بازیکن جذب کند تا ناکامی در خرید مینامینو را جبران کند.

اوله گونار سولشر یک هافبک خلاق می‌خواهد، و جیمز مدیسون از لستر سیتی از گزینه‌های او است. اما برندان راجرز، مربی لستر گفته که ستارگانش در ژانویه از این تیم نخواهند رفت. کریستین اریکسن از تاتنهام گزینه دیگری است، به ویژه که از قراردادش با این باشگاه تنها شش ماه باقی مانده است.

سولشر یک مهاجم هم می‌خواهد. پیش‌تر ماریو مانژوکیچ زیر نظر باشگاه بود، اما حالا ارلینگ برات هالند هدف اصلی آنها شده است. سولشر در دوران حضور در مولده، مربی این بازیکن 19ساله بوده است.

8444